• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

دبیرکل حزب‌الله به خواسته‌هایش در ترسیم مرزهای دریایی دست یافت

  • 10 مهر 1401 - 12:11
دبیرکل حزب‌الله به خواسته‌هایش در ترسیم مرزهای دریایی دست یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه النشره، عاموس یادلین رئیس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در سخنانی به پیشنهاد جدید ترسیم مرزهای دریایی واکنش نشان داد.
به نوشته معاریو، یادلین درباره پیشنهاد جدید آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی که به طرف لبنانی و صهیونیستی ارائه شده و دو طرف به صورت تلویحی با آن موافقت کرده اند، گفت: تاکنون نه در اسرائیل (اراضی اشغالی) و نه در لبنان، جزئیات این پیشنهاد جدید درباره ترسیم مرزها منتشر نشده است، اما فرضی که به واقعیت نزدیک است، این است که سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله به هر آنچه می خواسته دست پیدا کرده و به همین دلیل احساس رضایت می‌کند.
وی افزود: البته با این وجود من درباره این مساله کاملاً مطمئن نیستم و امیدوارم مقامات رسمی جزئیات این توافق جدید را علناً اعلام کند.
یادلین تصریح کرد: سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان به نحوی بود که گویا وی از جزئیات توافق جدید اطلاع دارد، وی تلاش داشت این توافق را به عنوان یک دستاورد به مردم لبنان ارائه دهد.
رئیس سابق موساد درادامه ابراز امیدواری کرد که پرونده ترسیم مرزهای دریایی با توافقی پایان یابد که مورد رضایت هر دو طرف مساله باشد.
وی با اشاره به منافع لبنان و رژیم صهیونیستی در توافق ترسیم مرزهای دریایی، افزود: البته من از اینکه میان بیروت و تل آویو در موضوع ترسیم مرزهای دریایی توافقی صورت نگیرد، نیز شگفت زده نخواهم شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.