• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

داورزنی پدر والیبال است/ رئیس فدراسیون به حرف منتقدان گوش دهد

  • 07 مهر 1400 - 22:11
داورزنی پدر والیبال است/ رئیس فدراسیون به حرف منتقدان گوش دهد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه واکنش تندی نسبت به منتقدانش داشت. داورزنی با حمله به بهنام محمود و محمد ترکاشوند اعلام کرده بود درد این دوستان این است که در والیبال نیستند. آنها درد خودشان را دارند که سرمربی تیم ملی، رئیس و یا دبیر فدراسیون نیستند.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به صحبت‌های محمدرضا داورزنی گفت: خبرنگاران زیادی با من تماس گرفتند. در مورد صحبت‌های داورزنی به خاطر مردم، جامعه والیبال و آرامش والیبال پاسخی نمی‌دهم. به هر حال داورزنی برای والیبال بسیار زحمت کشیده و پدر والیبال است. صحبت‌های من نیز نظر کارشناسی درباره نتایج والیبال در مسابقات امسال بود.

وی در ادامه تاکید کرد: اما درباره صحبت‌هایی که نسبت به منتقدان مطرح شد باید بگویم اینها مفاخر والیبال ایران هستند. اگر به جای داورزنی بودم پدری می‌کردم و به صحبت‌های آنها گوش می‌دادم و تا جایی که منطقی بود از این صحبت‌ها استفاده می‌کردم.

پیشکسوت والیبال ایران در ادامه گفت: از صحبت‌های داورزنی تعجب کردم. او یک مدیر سیاسی و قدیمی است و پاسخ او را به خاطر مردم و خانواده والیبال نمی‌دهم. در نهایت هر کمکی از دستم بر آید برای ارتقای نام ایران، شادی مردم و رهبری انجام می‌دهم و به والیبال در جهت ارتقا کمک خواهم کرد. داورزنی هم کمکی بخواهد در خدمت خواهم بود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7461

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.