• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

داورزنی شهامت استعفا داشته باشد/ والیبال ایران را نابود کردند

  • 11 مرداد 1400 - 15:02
داورزنی شهامت استعفا داشته باشد/ والیبال ایران را نابود کردند

محمد ترکاشوند در گفتگو با مهر پس از حذف تیم ملی والیبال ایران از بازیهای المپیک گفت: داورزنی از روز اولی که در والیبال آمد شروع به تصمیمات اشتباه کرد. او امثال من، امیر حسینی، بهنام محمودی، امیرحسین منظمی و خیلی های دیگر را که در اوج پختگی و در ۳۰ سالگی حضور داشتند را به بهانه افزایش سن به طور کامل کنار گذاشت.

پیشکسوت والیبال ایران ادامه داد: ۵ سال والیبال ایران رو به افول بود. تا سال ۹۰ که ولاسکو آمد و والیبال شروع به رشد کرد. داورزنی نیز شروع به دادن وعده وعید کرد. متاسفانه او به خاطر جاه طلبی هایش، فدراسیون والیبال را رها کرد و معاون وزیر شد اما سوال این است که او که والیبال را رها کرده بود چرا دوباره به فدراسیون بازگشت و چرا نگذاشت والیبال، مسیرش را طی کند.

ترکاشوند تاکید کرد: داورزنی با تمام مشکلاتی که داشت به فدراسیون والیبال آمد چرا کسی به این مشکلات رسیدگی نکرد. او که از والیبال به همه جا رسید دیگر چه چیزی می خواهد؟ داورزنی چقدر می خواهد به مردم وعده پوچ بدهد؟ پس از نتایج در لیگ ملت ها، او همه چیز را کتمان کرد ما نیز سکوت کردیم اما دیگر چقدر باید با سکوتمان به والیبال خیانت کنیم.

وی ادامه داد: باند بازیهایی که در والیبال بوجود آمد این بلا را بر سر والیبال آورد. الان نیز داورزنی شهامت داشته باشد و با یک استعفا والیبال را رها کند. شهامت خداحافظی داشته باشد. داورزنی بگذارد والیبالی ها این رشته ورزشی را دست بگیرند. ما در والیبال افراد خوب کم نداریم.

ترکاشوند افزود: نفراتی مانند افشاردوست، بهنام محمودی، امیر حسین منظمی که کاربلد هستند. والیبال افراد دلسوز می خواهد نه یک سری آدم کوچک. داورزنی نفرات کوچکی را اطراف خود جمع کرده، افرادی که با تهدید برای گرفتن پست و مقام آمده اند. مگر در والیبال قحط الرجال است که یک مربی چندین پست دارد. من نیز زمانی این اشتباه را کردم و مربی را به عنوان دستیار انتخاب کردم که امروز بابت آن از مردم عذرخواهی می کنم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=876

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.