• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

خیز بلند سپاهان برای لیگ بیست‌ویکم

  • 07 شهریور 1400 - 2:42
خیز بلند سپاهان برای لیگ بیست‌ویکم

به گزارش ایسنا، پس از پایان لیگ بیستم و کسب نایب قهرمانی برای سپاهانی‌ها، این باشگاه بدون وقفه کار خود را در فصل نقل و انتقالات شروع کرد و برای تمدید بازیکنان فصل گذشته و پر کردن جای خالی بازیکنان جدا شده با گزینه‌های مد نظر محرم نویدکیا وارد مذاکره شد.

سپاهانی‌ها در این راستا با وجود جدایی برخی از بازیکنان خود توانسته‌اند تا این‌جا با چهار بازیکن کلیدی خود تمدید کنند و با چهار بازیکن جدید برای فصل پیش‌رو قرارداد ببندند. البته کار سپاهان در فصل نقل و انتقالات به پایان نرسیده و به احتمال زیاد ورودی‌های جدید دیگری را در ادامه در جمع سپاهانی‌ها خواهیم دید. در ادامه تمدیدی‌ها، ورودی‌ها و خروجی‌های سپاهانی‌ها را مرور خواهیم کرد:

خروجی‌ها:

پیام نیازمند، محمد محبی، احسان حاج صفی، مهدی ترکمان، مرتضی منصوری و امیر نیک‌پور

سپاهانی‌ها برخلاف فصل گذشته خروجی‌های زیادی داشتند و شش بازیکن خود را از دست دادند. سه بازیکن از این تعداد لژیونر شدند و جدایی سه بازیکن دیگر با نظر و موافقت محرم نویدکیا صورت گرفت. محبی و نیازمند به لیگ پرتغال رفتند و حاج صفی به لیگ یونان منتقل شد. در میان دیگر خروجی‌های سپاهان نیز مرتضی منصوری به باشگاه نساجی خواهد پیوست اما با وجود اعلام باشگاه سپاهان، این بازیکن حضور در نساجی را تکذیب کرده است. سپاهانی‌ها پس از جدایی بازیکنان‌شان برای پیدا کردن جایگزینی مناسب با بازیکنان مختلف وارد مذاکره شدند و توانستند چند بازیکن نیز جذب کنند.  

تمدیدی‌ها:

محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری، گئورگی ولسیانی، سجاد شهباززاده و علیرضا مرزبان

مدیران باشگاه سپاهان پس از پایان لیگ برای تمدید قرارداد برخی از بازیکنان‌شان اقدام کردند و توانستند با ۴ بازیکن و یکی از مربیان خود تمدید کنند. سجاد شهباززاده، آقای گل لیگ بیستم، محمدرضا حسینی و علیرضا مرزبان، مربی سپاهانی‌ها سه عضو این باشگاه بودند که زمزمه‌هایی مبنی برای جدایی آن‌ها شنیده می‌شد اما در نهایت پس از توافق با این باشگاه قرارداد خود را تمدید کردند. هم‌چنین تمدید قرارداد خلعتبری و ولسیانی‌، دو بازیکن با کیفیت این تیم برای فصل پیش‌رو می‌تواند نتیجه مثبتی را برای طلایی پوشان در بر داشته باشند.

ورودی‌ها:

شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، نیما میرزازاد و مسعود ریگی

پس از جدایی پیام نیازمند، محرم نویدکیا به دنبال جایگزینی مناسب برای این دروازبان بود. سپاهانی‌ها با جذب نیما میرزازاد از نساجی امیدوارند همانند پیام نیازمند دروازه‌بانی در سطح بالا را به تیم ملی فوتبال معرفی کنند.

بمب نقل و انتقالاتی سپاهانی جذب دو بازیکن با کیفیت لیگ برتر بود. فرشاد احمدزاده که در دو فصل گذشته مهره‌ای کلیدی برای فولادی‌ها بود، به سپاهان پیوست تا جای محمد محبی را پر کند و یکی از خریدهای خوب این باشگاه به حساب بیاید.

مهم‌ترین خرید باشگاه سپاهان اما جذب شهریار مغانلو از سانتاکلارا پرتغال بود. این باشگاه توانست مغانلو را با محمد محبی جا به جا کند و به صورت دائمی این مهاجم را به خدمت بگیرد. خرید بازیکنی که نیم فصل گذشته به صورت قرضی در پرسپولیس توپ می‌زند، سر و صدای زیادی به راه انداخت. کیفیت مغانلو می‌تواند خط حمله سپاهانی‌ها را قوی‌تر از گذشته کند.

محرم نویدکیا برای تقویت خط هافبک تیمش گزینه‌های مختلفی را داشت که در نهایت باشگاه سپاهان توانست مسعود ریگی را جذب کند. حضور ریگی در خط هافبک سپاهان می‌تواند خیال نویدکیا را راحت‌تر از گذشته کند.

فصل نقل و انتقالات برای سپاهان هنوز تمام نشده است

سپاهانی‌ها با وجود جذب میرزازاد به دنبال خرید یک دروازه‌بان دیگر هستند و در این خصوص در حال مذکره با گزینه‌های داخلی و خارجی هستند. آن‌ها هم‌چنین به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل سروش رفیعی هستند تا کار خود را در فصل نقل‌ و انتقالات به پایان برسانند.

طلایی پوشان اصفهان تا این‌جا عملکرد قابل قبولی را در فصل نقل و انتقالات داشته‌اند و با حضور بازیکنان با کیفیت خود می‌توانند مانند فصل گذشته جزو مدعیان اصلی لیگ باشند. با این تفاوت که کادرمربی‌گری سپاهان با تجربه‌تر از گذشته عمل خواهد کرد و همین مساله بیش‌تر از گذشته آن‌ها را در جمع مدعیان قرار خواهد داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3701

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.