• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

خون شهدا، انتفاضه فلسطین را شعله ورتر و پیروزی را حتمی می سازد

  • 29 مهر 1401 - 12:53
خون شهدا، انتفاضه فلسطین را شعله ورتر و پیروزی را حتمی می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌هایی به شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین واکنش نشان دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تسلیت شهادت صلاح عبدالله بریکی جوان ۱۹ ساله فلسطینی در اردوگاه جنین، تأکید کرد: انتفاضه فزاینده و رو به رشد ملت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی برای حمایت از قدس اشغالی و مسجد الاقصی امیدوار کننده است و جای تبریک دارد. به ملت خود تعهد می‌دهیم که خون شهدا هدر نخواهد رفت و انقلاب آنها علیه اشغالگران پیروزی، آزادی و قدرت را رقم خواهد زد.
جنبش جهاد اسلامی هم با تسلیت شهادت این جوان فلسطینی تأکید کرد: این خون‌های پاک انتفاضه ملت فلسطین را شعله ور تر کرده و پیروز بر رژیم اشغالگر و جنایتکار را حتمی می‌سازد.
کمیته‌های مقاومت فلسطین هم در واکنش به شهادت شهید بریکی اعلام کرد: ما خواهان تداوم روحیه مقاومت تا محقق شدن خواسته‌های ملت فلسطین و احیای حقوق مشروع آن هستیم.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه تن دیگر در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
بر اساس این گزارش، در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین صلاح بریکی جوان ۱۹ ساله فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و سه فلسطینی دیگر هم زخمی شدند.
منابع فلسطینی گفتند که نظامیان اشغالگر با یورش به مرکز شهر جنین به چندین ساختمان حمله کرده و تک تیراندازهای خود را بر بالای آنها مستقر کردند که این امر به درگیری جوانان فلسطینی با آنها منجر شد.
در پی تیرانداری نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها ۴ نفر از آنها زخمی شدند که جراحت یکی از آنها وخیم گزارش شده بود و وزارت بهداشت فلسطینی متعاقباً اعلام کرد که صلاح بریکی جوان ۱۹ ساله براثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست از ناحیه گردن به شهادت رسید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.