• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

خوشنویس سرپرست دبیری فدراسیون هندبال شد

  • 31 اردیبهشت 1402 - 13:58
خوشنویس سرپرست دبیری فدراسیون هندبال شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال امروز علی اکبر خوشنویس را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون هندبال منصوب کرد.
سایت فدراسیون هندبال، با اعلام این خبر نوشت: «خوشنویس، بازیکن سابق تیم‌های ملی هندبال پیش از این رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال بود و طی چهار سال فعالیت در این سمت کارنامه بسیار مطلوبی از خود برجا گذاشت. برگزاری فراخوان ملی هندبال، تاسیس آکادمی و مدارس هندبال و برگزاری مسابقات این آکادمی‌ها، برپایی پایگاه‌های ملی هندبال و … تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های خوشنویس در راس کمیته استعدادیابی است.
وی که تحصیلکرده تربیت بدنی و علوم ورزشی و در حال تحصیل در مقطع دکتری مدیریت راهبردی در سازمان‌های ورزشی در دانشگاه تهران است. از سوابق مدیریتی وی می‌توان به نایب رئیسی هیئت هندبال یزد، عضو هیئت رییسه هیئت هندبال استان تهران و عضو شورای ورزشی دانشگاه تهران اشاره کرد. وی همچنین مربی درجه یک و مدرس رسمی فدراسیون هندبال، دارای مدرک مربیگری درجه C جهانی و سابقه مربیگری نیروی زمینی ارتش و سرمربیگری زغال سنگ طبس در لیگ برتر هندبال را در کارنامه خود دارد.
خوشنویس در زمینه ورزشی نیز افتخارت بسیاری دارد. کسب مقام سوم بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه، مقام سوم جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۴ بحرین و کسب سهمیه جهانی، نایب قهرمان نوجوانان آسیا ۲۰۰۵ تایلند و کسب سهمیه جهانی، قهرمانی در لیگ برتر با تیم ثامن الحجج در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳، نایب قهرمانی با همین تیم در سال ۱۳۹۰ و با تیم شهید قندی یزد در سال ۱۳۸۰، مقام سوم لیگ برتر با تیم صنعت مس در سال ۱۳۸۵، مقام سوم جوانان کشور و هندبال ساحلی با تیم نیروی زمینی تهران در سال ۱۳۸۲ و … تنها بخشی از افتخارات ورزشی وی به شمار می‌آید.»

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.