• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

خوشحالم که خشم صهیونیستها را بر افروخته ام

  • 08 مرداد 1400 - 3:04
خوشحالم که خشم صهیونیستها را بر افروخته ام

به گزارش مهر به نقل از القدس العربی، «فتحی نورین» جودوکار الجزایری که پیشتر در خلال مبارزات المپیک ۲۰۲۰ در حمایت از ملت فلسطین از رویارویی با نماینده ورزشی رژیم صهیونیستی انصراف داده بود در مصاحبه با خبرنگاران از تصمیم خود و مربی اش دفاع کرد و آن را برای ملت الجزایر افتخار آمیز توصیف کرد.

وی تأکید کرد: «من خوشحالم از اینکه باعث برافروخته شدن خشم صهیونیست‌ها شده‌ام. این روزها تماس‌های دل گرم کننده بی شماری از جهان اسلام دریافت می‌کنم.»

این ورزشکار الجزایری در پایان بیان کرد: «وقتی متوجه شدم قرعه مسابقه بعدی من به حریفی از رژیم صهیونیستی خورده است شوکه شدم اما با این حال در اتخاذ این تصمیم، تردید نکردم».

پیشتر، جودوکار الجزایری که به دلیل روبه‌رو نشدن با نماینده رژیم صهیونیستی در بازی‌های المپیک توکیو، با محرومیت موقت از سوی فدراسیون جهانی جودو (IJF) مواجه شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه پرس تی وی عنوان کرده بود: نمی‌خواهم دستانم به مسابقه با نماینده رژیمی که افراد بی‌گناه را می‌کشد، آلوده شود.

فتحی نورین در مصاحبه با رابرت کارتر، خبرنگار پرس تی‌وی افزود: باید در مقابل ورزشکاری از رژیم اسرائیل که سرزمین‌های فلسطینی را اشغال کرده، قرار می‌گرفتم. رژیمی که افراد بی‌گناه را می‌کشد و آنها را از خانه‌شان بیرون می‌کند. به همین دلیل نمی‌خواهم دستانم به مسابقه با کسی که نماینده چنین رژیمی است، آلوده شود. نمی‌خواهم چنین مسابقه‌ای زیر پرچم الجزایر که حامی نهضت فلسطین است، رخ دهد.

رسانه‌های اسرائیلی پیشتر این اقدام ورزشکاران اسلامی و عربی را از تانک و تسلیحات نظامی هم خطرناک‌تر توصیف کرده بودند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=482

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.