• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

خواجه‌حسنی: برای «هایجک» در لیگ برتر تکواندو حرف گفتنی زیاد است

  • 06 دی 1400 - 11:46
خواجه‌حسنی: برای «هایجک» در لیگ برتر تکواندو حرف گفتنی زیاد است

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی امروز به میزبانی خانه تکواندو آغاز می‌شود که چند جابجایی مهم این مسابقات را تحت شعاع قرار داد. عرفان ناظمی، سعید رجبی و میرهاشم حسینی سه ملی پوش میانه ای مس کرمان که با این تیم قرارداد داشتند، سر از تیم مس سونگون ورزقان درآوردند تا برای تیم استان خود مبارزه کنند.

موضوعی که می‌توانست جنجال بزرگی در آستانه شروع رقابتهای لیگ برتر باشد که مساعدت کهندانی مدیرعامل باشگاه مس کرمان مانع از حاشیه سازی شد تا مشکل حل و فصل شود.

سلمان خواجه حسنی در مورد این موضوع به خبرنگار مهر گفت: در مورد این «هایجک» حرف زیاد است، ولی الان شرایطی نیست که برای تیم خودم حاشیه سازی کنیم. در طول دوران حضورم در تکواندو برای رشد و ارتقا این رشته تلاش کرده‌ام و الان نیز نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم و در زمان لازم مفصل در خصوص رفتن سه تکواندوکار تأثیرگذار خود صحبت خواهم کرد.

سرپرست مس کرمان در مورد ترکیب این تیم برای فصل جدید گفت: تیم خوبی داریم و همچنان مدعی یکی از سکوهای قهرمانی هستیم. به امید خدا و با توکل به تدبیر کادر فنی و تلاش تکواندوکاران خود به آنچه مد نظر داریم خواهیم رسید.

وی در مورد تعویض یزدانی و بخشی هم گفت: بخشی با ما قرارداد دو ساله داشت و اگر نمی‌خواست در ترکیب تیم ما باشد، باید دو سال بیرون می‌ماند که با توافق انجام شده، پول رضایت نامه وی را به همراه محمد حسین یزدانی را گرفتیم تا رضایت او را برای مس سونگون صادر کردیم.

شایان ذکر است مس کرمان در رقابتهای لیگ برتر تکواندودر گروه دوم با تیم‌های لوازم خانگی کن، پالایش نفت آبادان، پاس، معتمد و پارسیان البرز هم گروه است که از امروز مبارزات خود را آغاز می‌کند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.