• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

خوابگاه دخترانه دیگری در برزیل بر اثر آتش سوزی تخریب شد

  • 12 خرداد 1402 - 13:57
خوابگاه دخترانه دیگری در برزیل بر اثر آتش سوزی تخریب شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، کمتر از دو هفته پس از آتش‌سوزی در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه‌ای که منجر به کشته شدن ۱۹ کودک شد، یک خوابگاه دخترانه در روستای گوایانان گویان در نزدیکی مرز برزیل طعمه حریق شد.
هیچ تلفاتی در آتش سوزی در کاراسابایی در جنوب غرب کشور گویان گزارش نشده است. به گفته پلیس، دربان خوابگاه در ساعت ۲:۳۰ بامداد روز پنجشنبه با اداره پلیس تماس گرفته بود.
گفته می‌شود این آتش سوزی عمدی بوده و چهار پسر جوان، عامل آن بوده‌اند که پس از این اقدام پا به فرار گذاشتند، اما پس از مدت کوتاهی بازداشت شدند.
پلیس گویان گفت: چهار مظنون با حضور والدینشان توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفتند و همگی به طراحی و اجرای آتش سوزی اعتراف کردند.
ماه گذشته، ۱۹ کودک در آتش سوزی در خوابگاه دخترانه دیگری جان باختند، آتش سوزی که به گفته پلیس به عمد توسط دختری آغاز شده بود که از ضبط و مصادره تلفن همراه خود عصبانی بود. دانش آموزان در خوابگاه مجاز به داشتن تلفن نبودند.
این آتش سوزی در شهرک مهدیه در مرکز کشور رخ داد. هجده دختر جوان و یک پسر خردسال جان خود را از دست دادند و نتوانستند از ساختمانی که پنجره‌های آن میله نصب شده بود فرار کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.