• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

خط حمله بی‌اثر گلزن‌ترین تیم لیگ!

  • 11 دی 1401 - 12:55
خط حمله بی‌اثر گلزن‌ترین تیم لیگ!

به گزارش ایسنا، روز شنبه و از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر، سپاهانی‌ها در خانه پیکان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و دومین شکست خود را در لیگ برتر تجربه کردند. آن‌ها نتوانستند در این دیدار موقعیت‌های زیادی خلق کنند و فرصت‌های اندک گلزنی خود را نیز از دست دادند.
آمارهای موجود نشان دهنده عملکرد ضعیف طلایی‌پوشان در خط حمله است به طوری که آن‌ها در ۱۴ هفته لیگ برتر در شش بازی موفق به گلزنی نشدند و همین امر آسیب زیادی به طلایی‌پوشان وارد کرده است.
سپاهانی‌ها با وجود این‌که تا این هفته از رقابت‌ها ۱۹ گل زده‌اند و در کنار گل‌گهر بهترین آمار گل زده را دارند اما گل نزدن مهاجمان و خط جلوی آن‌ها باعث انتقادات زیادی شده است. آن‌ها در دو بازی مقابل تراکتور و نفت مسجدسلیمان ۸ گل به ثمر رساندند اما در هفته‌های چهارم، ششم، هشتم، یازدهم، دوازدهم، چهاردهم نتوانستند دروازه‌های حریفان‌شان را باز کنند.
مغانلو با تنها ۳ گل زده بهترین گلزن سپاهانی‌هاست و این روند خط حمله سپاهان قطعا در ادامه فصل مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود خواهد آورد. شنیده می‌شود سپاهانی‌ها در نیم فصل به دنبال ترمیم خط حمله خود هستند و باید دید مورایس چگونه این نقطه ضعف تیم خود را برطرف خواهد کرد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36723

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.