• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

خرید چهار مغز خام

  • 20 مهر 1401 - 17:04
خرید چهار مغز خام

یکی از لذیذترین و خوش طعم ترین نوع آجیل چهار مغز می باشد که بسیاری از افراد علاقه به خوردن نوع خام دارند و بسیاری نیز آن را آسیاب شده و به صورت مخلوط مصرف می کنند و علاوه بر خوردن در بسیاری از شیرینیها نیز به عنوان پودر استفاده می کنند. این نوع از آجیل دارای طرفداران زیادی می باشد و بهترین نوع و پرفروش ترین به هنگام مهمانیها و عید نوروز می باشد.

این محصولات دارای خواص بسیار بالایی بوده و به دلیل مغزهای مقوی دارای انواع ویتامینها می باشد.

این نوع از آجیل از ۴ مغز معروف تشکیل شده است که پسته فندقی، بادام درختی، بادام هندی و فندق این چهار مورد می باشد. انواع ویتامین و مواد معدنی در این چهار مغز موجود بوده و می توان به عنوان بهترین میان وعده از این محصولات استفاده کرد.

شما می توانید برای اینکه به مشتریان مجموعهآراد برندینگ بپیوندید به سایت مراجعه کرده و بعد از ثبت درخواست منتظر تماس مشاوران باشید.

 ویتامینهای موجود در این آجیل نمونه های A، B و E می باشد که هر کدام به تنهایی برای بدن بسیار مفید می باشند.

 این چهار مغز محبوب دارای پروتئین مفید برای بدن می باشد و به همین دلیل مصرف این محصولات توسط ورزشکاران و بدن سازان زیاد می باشد.

 مواد معدنی موجود در این نوع آجیل بسیار زیاد می باشد که مهمترین آنها  کلیسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، آهن و روی می باشد. این نوع از آجیل بهترین گزینه برای میان وعده کودکان می باشد که می تواند حافظه آنها را تقویت کند.

خرید چهار مغز

کشور ایران به دلیل آب و هوا و شرایط اقلیمی خاصی که دارد، بهترین تولید کننده انواع مختلف آجیل در جهان می باشد و بخش زیادی از آجیلهای تولید شده در ایران به کشورهای خارجی صادر می گردد.

بهتر است بدانید که بهترین زمان برای خریدچهار مغز با قیمت مناسب اوایل مهر می باشد زیرا زمان برداشت پسته اکبری، فندق و بادام هندی و درختی در ماه شهریور است و این محصولات در این بازه زمانی در بازار بیشتر یافت می شوند.

رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل مشهد در سخنان خود اظهار داشتند که کشور ایران در بحث صادرات خشکبار و انواع آجیل در جایگاه اول جهان قرار دارد و کشورهای زیادی وارد کننده این تنقلات با ارزش می باشند. تولید کنندگان ایرانی تمام تلاش خود را در فرآیند تولید این آجیلها انجام می دهند.

و تمامی نکات مربوط به کود دهی، آبیاری و برداشت را رعایت می کنند تا بتوانند محصولات با کیفیتی را روانه بازارهای داخلی و خارجی نمایند. تمامی مغزهای برداشت شده توسط کشاورزان به کارخانه ها فرستاده می شوند تا به صورت خام یا بو داده بسته بندی شوند و در اختیار مشتریان قرار گیرند. شایان ذکر می باشد که مهمترین دلیل صادراتی بودن چهار مغزهای ایرانی، کیفیت و نوع بسته بندی آنها است که توانسته بخش عظیمی از بازارهای جهانی را در اختیار بگیرد.

درختانی که میوه های آنها در ترکیب آجیل چهار مغز وجود دارند، محصول دهی بسیار کمی نسبت به سایر درختان میوه دارند و آجیل زیادی تولید نمی کنند، به همین دلیل قیمت آنها گران است.

چهار مغز خام

افرادی که پرهیز غذایی از نمک دارند انواع آجیلها مانند چهار مغز را به صورت خام مصرف می کنند تا بتوانند از خواص این نوع محصولات به نحو احسنت استفاده کنند.

بسیاری از افراد چهار مغز خام را با عسل کوهی اصل مخلوط می کنند تا علاوه بر چندین برابر کردن انرژی آن، طعم بی نظیری تجربه کنند.

این نوع معجون بهترین راه برای آرام کردن اعصاب می باشد و می تواند تقویت کننده سیستم گوارشی باشد.

یکی از این ۴ مغز بادام می باشد که دارای مواد معدنی بسیار زیاد بوده و در برابر بیماریهای قلبی  از قلب بسیار محافظت می کند. بادام درختی دارای میزان بالایی از چربیهای غیر اشباع بوده و به همین دلیل کلسترول خون را پایین می آورد.

این نوع بادام دارای میزان زیادی ویتامین E می باشد که برای تقویت موی سر، شفافیت پوست و بالا رفتن بینایی موثر است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید بادام هندی تازه نیز مانند بادام درختی سرشار از ویتامین و پروتئین است و میزان بالاتری از پروتئین را دارد و بهترین بادام برای مصرف ورزشکاران می باشد. این نوع از بادام بهترین منبع آهن و مس می باشد و بهترین سازنده هموگولوبین خون بوده و از ابتلا به کم خونی جلوگیری می کند. در بدن رادیکالهای مضری به وجود می آید که برای ایجاد سرطان بوده و مصرف بادام به مقدار زیادی این نوع از رادیکال را در بدن حذف می کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30644

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.