• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خرید لامپ فلورسنت گرد سقفی

  • 26 مهر 1401 - 17:11
خرید لامپ فلورسنت گرد سقفی

لامپی که اغلب ما به امروزه از آن به عنوان لامپ فلورسنت نیز یاد می کنیم که مورد استفاده اکثر خانه ها می باشد که به تلفض امروزی لامپ فلورسنت نامیده می شود و دارای مزیتهای بسیار بالا به نسبت دیگر لامپهای مورد استفاده امروزی که مصرف برق بسیارر بالای نیز دارند می باشد از این رو این نوع از لامپها به دلیل ویژگیهای بسیار خاص در نحوه ساخت، مصرف برق بسیار پایینی دارا می باشند و از عملکرد روشنایی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند.

از این رو در کشورمان با وجود امکانات بسیار وسیع و گسترده محصولات روشنایی و لامپهای بسیار متفاوت و گوناگونی مانند لامپ هالوژن سقفی تولید و عرضه می شوند که با استفاده از مواد اولیه بسیار مناسب و دستگاههای پیشرفته در خط تولید خود به راحتی و با کیفیت بسیار بالبا انواع این نوع از محصولات بسیار کاربردی را تولید و با قیمت بسیار مناسبی در بازار عرضه می کنند.

این نوع از لامپها با توجه به امکاناتی که به شما ارائه می دهد با قیمت بسیار مناسبی می توان انواع لامپ فلورسنت را به راحتی خرید لامپ فلورسنت نمود و برای مدت بسیار طولانی استفاده کرد.

این نکته را هم می توان عنوان کرد که تنوع مدل و رنگ در این نوع از لامپها بسیار گسترده و متنوع می باشد و می توان به راحتی و بر اساس سلیقه انواع مختلفی از رنگهای بسیار زیبا و جذاب را برای انواع محیطها نظیر بیمارستانها، و ایستگاههای تاکسی و یا قطار همچنین و بسیاری دیگر از مکانهای متفاوت استفاده و به راحتی نیزنصب می شود و می توان گفت این نوع از لامپها دارای درصد خرابی بسیار پایینی می باشند که از این نظر یک ویژگی بسیار مثبت لحاظ می شود.

لامپ‌ فلورسنت گرد

برخی از گلخانه ها برای گیاهان خود از لامپ فلورسنت گرد برای تنظیم نور برای رشد گیاه استفاده می کنند زیرا دارای اشعه های فرا بنفش بوده و می تواند به جای نور خورشید عملکرد داشته باشد.

این لامپ باعث رشد بهتر گیاهان شده و نیاز آنها را به نور برآورده می کند و همچنین برای فصل زمستان که نور خورشید کمتر بوده می توان برای گیاهانی که نیاز به نور دارند می توان استفاده نمایید.

این وسیله به صورت گازی بود که نورش به روش تخلیه الکتریکی افزایش می یابد از لامپ فلورسنت گرد برای روشنایی منازل استفاده می شود که باعث تابش نور مرئی مناسب و مهتابی می شود.

این لامپ کم مصرف دارای خاصیت نور پردازی بسیار خوبی بوده که طبق استاندارد بین المللی و جهانی تولید شده است و از روشنایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد همچنین باعث صرفه جویی در انرژی می شود.

لامپها در رنگهای زرد و سفید تولید شده که گرمای بسیار زیادی نداشته و همچنین از اتصالات بسیار خوبی در آن استفاده شده است و در اکثر نقاط جهان قابل عرضه می باشد و همچنین باعث کاهش دما بوده که باید به طور محسوس اتفاق می افتد و عمر محصول بالاتر می رود.

این لامپها دارای مدار راه انداز بود تا به راحتی روشن شود همچنین در صورت شکسته شدن دارای مواد سمی بوده که برای سلامتی انسان ضرر دارد.

لامپ‌ فلورسنت سقفی

با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه مدلهای مختلف از لامپ فلورسنت استفاده می شود که بیشترین آن سقفی می باشد.

امروزه تنوع در دسته بندی هر نوع لامپ بسیار متفاوت می باشد تا اینکه مشتری می تواند نسبت به کاربرد و سلیقه خود این محصول را تهیه و مورد استفاده قرار داد.

هر کدام از این دسته بندی باعث می شود تا اینکه تولیدکننده می تواند نسبت به مدل و سایز قیمت گذاری را صورت بدهد.

بر همین اساس لامپ سقفی فلورسنت به یک قیمت وجود نخواهد داشت و در زمان خرید با قیمتهای مختلف مواجه می شوید.

همچنین به دلیل داشتن کیفیت عالی که لامپ خواهد داشت توجه کشورهای خارجی با نسبت به این محصول جذب و فروش آن را در بسته بندی مختلف بالا برده است.

این نوع از لامپها در قسمتهای مختلف مانند خشکبار فروشی، اتاق خواب، مراکز اداری، بیمارستان و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین نوع لامپ که امروزه زیاد مورد مصرف قرار می گیرد نوع فلورسنت می باشد که شما می توانید بهترین محصول را خریداری کنید.

هر کدام از این مدل لامپها در قسمتهای مختلف مورد کاربرد قرار می گیرد که روشنایی بسیار مناسبی نسبت به بقیه هم دسته های خود خواهد داشت.

باید در زمان خرید به این موضوع توجه کنید که این محصول دارای کیفیت بالایی باشد تا اینکه مدتها برای شما کار کند.

در ضمن نیاز می باشد که این محصول را در بسته بندی مناسب تهیه کنید تا در زمان جا به جایی دچار مشکل و خرابی نشود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.