• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خرید رادیاتور پره ای ایران نوین

  • 17 مهر 1401 - 0:24
خرید رادیاتور پره ای ایران نوین

رادیاتورهای پره ای، باعث صرفه جویی در مصرف سوخت مولدهای حرارتی موتورخانه و آب جاری می شوند، زیرا با توجه به ساختارشان گرما را در بازه زمانی بسیاری کوتاهی به محیط انتقال می دهند.

این محصول برخلاف رادیاتور پنلی که در اندازه های مشخص ساخته می شوند، از کنار هم قرار دادن تعدادی پره ساخته می شود. و مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود تعداد پره ها را تغییر دهند.

قیمت رادیاتور پره ای به عوامل مختلفی از جمله، برند سازنده و سطح کیفیت تولید آن بستگی دارد ضمن اینکه شما عزیزان با مراجعه به سایت شرکت آراد برندینگ می توانید نظرات خریداران را بررسی و مشاهده نمایید.

امروزه رادیاتورهای زیادی با برندها و سطح کیفیت های متنوع در بازار وجود دارد. شما برای انتخاب و خرید رادیاتور پره ای مناسب باید به موقعیت جغرافیایی، متراژ محل مورد نظر، محل نصب، تعداد پره ها و عرض آن و همچنین میزان گرمادهی شوفاژ توجه کنید.

شما می بایست برای انتخاب برند مناسب خود، علاوه بر تحقیق درباره شرکت سازنده به گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت نیز توجه کنید. خریداران این محصول همواره باید به این نکته توجه کنند که برندهای معروف نیز به صورت تقلبی و کیفیت پایین و همچنین بدون ضمانت و گارانتی به بازار عرضه می شوند.

خرید رادیاتور پره ای

امروزه استفاده از پکیجها برای گرم کردن خانه به یکی از لوازم متداول وضروری تبدیل شده است، نصب رادیاتورهایی مانند ایران رادیاتور با قابلیت گرمایشی فوق العاده می تواند با به حرکت در آوردن آب گرم در بین پره های خود وبه جریان انداختن آن در سرتاسر رادیاتور، هوای محیط اطراف خود را گرم نگه دارد، در خانه ها وساختمانهای چندین طبقه امروزی استفاده از رادیاتور بهترین گزینه انتخابی در فصل سرد زمستان است و به دلیل مزایای بی شمار خود به جایگزین بسیار خوبی برای بخاریهای گازی تبدیل شده است.

در رادیاتور پره ای ایران رادیاتور که معروفترین برند رادیاتور در کشور می باشد، یک جریان آب گرم مداوم در طول پره ها همواره در حرکت است به این ترتیب که آب یا بخار آب در طول مسیر رادیاتور ودرون پره های عمودی آن به راه افتاده و همین جریان داشتن آب گرم وانتقال آن از طریق رسانای فلزی که سراسر آن را احاطه نموده به محیط اطراف سبب گرم شدن هوای سرد دور تا دور رادیاتور گردیده وباعث می شود تا به تدریج تمام هوای محیط از یک هوای سرد یه یک هوای گرم ومطبوع بدل شود

یکی از ویژگیهایی که باعث شده است تا خرید رادیاتور پره ای فزونی یابد این است که به سهولت می توان به نسبت مساحت و ابعاد محیط قرار گرفته در آن، پره هایش را کم یا زیاد نمود، به این ترتیب که اگر محیطی که رادیاتور را نصب کرده اید یک اتاق کوچک است که هدر رفتن گرما در آن اندک بوده وبه سرعت گرم می شود قادر خواهید بود که تعداد پره ها را کاهش دهید وبالعکس اگر محیط دارای گستردگی ومساحت بیشتری باشد وهدر رفت گرما درآن زیاد اتفاق می افتد می توانید به تعداد پره ها بیفزایید وبه این طریق انرژی گرمایی محیط زندگی خود را مدیریت نمایید.

رادیاتور پره ای ایران نوین

در گذشته رادیاتور پره ای با فلزی از جنس فولاد طراحی و تولید می گردید و تنها مدل رادیاتور پره ای، همین رادیاتورهای فولادی بود، اما در چند دهه اخیر استفاده از فولاد در ساخت رادیاتور به دلیل محدودیتهایی که دارا می باشد کاهش یافته و استفاده از فلز آلومنیوم به دلیل قابلیتهای فراوانی که دارد جایگزین فولاد گردیده است.

فولاد به دلیل وزن زیاد خود محدودیتهایی را در هنگام انتقال وحمل ونقل به وجود می آورد در حالیکه جابجایی در آلومنیوم به علت سبکی وکم وزن بودن به راحتی انجام می گیرد، از طرفی رسوب آب وسوراخ شدن وفرسودگی در پکیج های فولادی به علت عبور مداوم جریان آب در آن بسیار زیاد بوده و این در حالی است که فلز آلومنیوم این خوردگی را نداشته ومقاومت بهتر وعمر طولانی تری دارد.

مدلهای متفاوت رادیاتور پره ای ایران نوین با عرض های ۶ و۸ سانتی متر تولید وطراحی می گردندکه علاوه بر میزان تولید حرارتهای متفاوت در شکل ظاهری نیز با یکدیگر تفاوت داشته و از این جهت تمام سلایق را تحت پوشش خود قرار می دهند همچنین بلوکهای متنوع ۵ و۷ و۱۰ پره رادیاتورهای پره ای نیز تولید می شوند که هر یک از آنها دارای ظرفیتهای حرارتی مختلفی می باشند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.