• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

خرید درب ضد سرقت عرض۱۱۰

  • 30 شهریور 1401 - 17:23
خرید درب ضد سرقت عرض۱۱۰

سارقان همیشه مایه نگرانی صاحبان خانه هستند و برای محافظت از منازل و اموال خود در برابر سارقان، ایده ساخت دربهای ضد سرقت مطرح شد نگران نباشید با خرید اینترنتی درب ضد سرقت مجموعه آراد برندینگ به راحتی می توانید از منزل خود در برابر سرقت محافظت کنید.این دربها این روزها سدی غیر قابل نفوذ در مقابل سارقان هستند دربهای آهنی در بازارهای خصوصی و در هر مکان و در هر شهر موجود و به نمایش گذاشته می شود.

بنابراین، ما فناوری اتصال چوب جامد را برای این درب گردان چوبی با مساحت بزرگ اتخاذ می کنیم که هزاران سبک مختلف از درهای گردان چوبی را ایجاد می کند گاهی اوقات ارتفاع درب چوبی برخی از مشتریان بیش از ۱۰۶ اینچ (۲۷۰۰ میلی متر) می باشد.

در گذشته دربهای ورودی منازل از چوب ساخته می شد که مقاومت چندانی در برابر فشار نداشت و به همین دلیل بود که سرقت منازل زیاد انجام می شد ولی اکنون به دلیل بالا بودن کیفیت کار دیگر خبری از این قضیه نمی باشد.

چند لایه بودن آن به گونه ای می باشد هر بخشی مختص به کاری باشد و این امکان را به شما می دهد که بهترین استفاده را از آن ببرید.وقتی شما از امنیت منزل خود مطمئن باشید با خیال آسوده به سفر می روید و در این حین به موضوعی هم فکر نکنید.

خرید درب ضد سرقت

بخش ورودی منزل مکانی است که شما را به فکر خرید درب ضد سرقت می اندازد و در این میان نمونه های مختلفی وجود دارد که بسته به سلیقه ی هر فرد دارد که کدامیک را انتخاب نماید.

به منظور تهیه ی این محصولات با کیفیت راه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد که بسته به میل خودتان می توانید هر کدام را که راحت تر هستید انتخاب نمایید ولی پیشنهاد ما به شما روش خرید اینترنتی می باشد که با گسترش فضای مجازی و صرفه جویی در وقت و زمان بهترین گزینه ی موجود همین می باشد.

هنگامی که می خواهید به خرید این محصولات اقدام کنید باید در نظر داشته باشید که رنگ چوب روسی مناسبی داشته باشند که به مرور زمان از کیفیت آن کاسته نشود و با در مجاورت قرار گرفتن گرما و سرما ترکی بر روی رنگ به وجود نیاید.

اگر بخواهیم به صورت کامل این درب را به شما معرفی کنیم بحث طولانی در پیش است و به همین منظور به بیان چند مورد اکتفا می کنیم.

وزن درب ضد سرقت فلزی باید به صورت استاندارد باشد به گونه ای که راحت بتوانید برای نصب کردن آن را حمل و نقل نمایید و مواد به کار رفته در تولید آن باید از جنس مواد با کیفیتی باشند که در عین مقاومتی که به درب می دهند سبک نیز باشند.

زمانی که می خواهید درب را باز و بسته نمایید نباید احساس سنگینی زیاد از حد داشته باشید و وزن آن باید در بخش کنترل کیفیت مورد بررسی نهایی قرار گیرد.

درب ضد سرقت عرض ۹۰ ۱۳۰

در این مرکز بهترین و با کیفیت ترین درب ضد سرقت عرض۱۱۰ ۱۳۰ ساخته و در معرض فروش قرار داده می شود علاوه بر ساخت درب ضد سرقت با این سایز، دربهای ضد سرقت با ویژگی های دیگری هم تولید کردیم که در ادامه به آن می پردازیم.

طی سال‌ها تمرین، ما فناوری ویژه چرخ گردان فلزی را خلاصه کرده‌ایم: قاب گردان باید از فولاد ضد زنگ آلیاژ پروفیل آلومینیوم باشد در چارچوب ورق درب باید از لوله فولادی ضد زنگ یا لوله گالوانیزه استفاده شود.

درب با مواد ضد حریق پر می شود (قابل استفاده برای عایق حرارتی و عایق صوتی قوی و همچنین عملکرد ضد حریق) و سپس لایه پرکننده با پانل لانه زنبوری آلیاژ آلومینیوم به ضخامت ۹ میلی متر آب ساخته می شود.

این برد از صفحه آلیاژ آلومینیوم  استفاده می شود، درب با این ساختار هم برای منطقه سرد و هم برای منطقه با دمای بسیار بالا در خاورمیانه مناسب است.

این نه تنها می تواند صافی سطح درب را تضمین کند، بلکه از مقاومت ضربه ای در فرآیند حمل و نقل و استفاده نیز اطمینان می دهد.

سپس می توانیم انواع تزئینات مجسمه سازی و خاتم کاری را روی سطح درب انجام دهیم نقوش درب ساخته شده با این فرآیند متنوع و تازه است، سطح درب محکم و بادوام است و سطح رنگ دارای چسبندگی قوی است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.