• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خداداد: با بهترین ترکیب خود در هفته پایانی بازی می کنیم

  • 05 بهمن 1401 - 12:55
خداداد: با بهترین ترکیب خود در هفته پایانی بازی می کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، بهزداد خداداد با اشاره به در پیش بودن مبارزات هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر تکواندو، گفت: در هفته پایانی دو بازی با تیم‌های دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان داریم که تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین مبارازت انجام خواهیم دهیم. البته برخی نفرات ما آسیب دیده هستند و مشکلاتی برای انتخاب ترکیب اصلی تیم داریم.
وی در مورد اینکه برابر پالایش نفت از ترکیب دوم خود استفاده خواهید کرد یا خیر گفت: اهالی تکواندو می‌دانند که بهزداد خداداد در هر مبارزه‌ای تنها برای پیروزی تلاش می‌کند و بس. اینکه هم خانواده نفت هستیم، دلیلی بر طرح این ادعاها نیست. هم من و هم دکتر افشار اعتبار خود را برای این مسائل نخواهیم گذاشت. از ابتدای فصل هم ثابت کرده ایم که بدون توجه به نام تیم مقابل، بهترین نفرات خود را در ترکیب قرار می‌دهیم.
دارنده یک طلا و دو نقره جهان افزود: لیگ ۱۴۰۱ را جوانان با آتیه‌ای آغاز کردیم که بدون شک در آینده تکواندو ایران از آنها زیاد خواهد شنید. برابر تیم‌های مدعی اگر بد شانس نبود، حتماً نتایج فرق داشت و هم در جدول هم شرایط بهتری داشتیم. هدف ما کمک به تکواندوست، با این وجود نگاه ما لیگ ا سال آینده است که بتوانیم با تیمی در اندازه مدعی پای به مسابقات بگذاریم.
خداداد در پایان گفت: در مجموع از عملکرد تیم خود رضایت داریم. در برخی اوزان جوانان ما عالی ظاهر شدند و در برخی اوزان هم ضعف‌هایی داشتیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.