• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

خبرنگاران شجاعانه در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن ایستاده‌اند

  • 17 مرداد 1401 - 13:51
خبرنگاران شجاعانه در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
با گرامی‌داشت واقعه عظیم عاشورای حسینی (علیه‌السلام)، تقارن این مصیبت بزرگ عالم اسلام با روز خبرنگار را مغتنم دانسته، بر مقام شامخ بزرگ پیام رسان واقعه کربلا، عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (سلام‌الله‌علیها) سلام و درود فرستاده و به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان، امام سوم شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و یاران باوفایش که درس آزادگی و انسانیت را با صدای رسا به گوش جهانیان فریاد زدند، سلام و درودی خالصانه تقدیم می‌دارم.
بواقع مقوله خطیر «خبر و اطلاع رسانی» یکی از مهمترین عرصه‌های حیات اجتماعی و ضروری‌ترین ابزار انسانی است که تلاش دارد با شکستن مرزهای جهل و نادانی و تولید علم و آگاهی، گام‌های بلندی را در رشد و تعالی بشر بردارد.
در این میان خبرنگاران متعهد با چشمانی تیزبین و بیانی صادق و به دور از تکلف و تعلق، تحولات گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… را در فراز و نشیب تاریخ، برای آگاهی بخشی جامعه با کوله باری از «تجربه»، «صداقت» و «امانت‌داری» روایت گری می‌کنند.
بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی نظام استکبار در خط مقدم این جنگ، شجاعانه ایستاده تا در این مصاف ناجوانمردانه، امنیت، توسعه، آرامش، حقیقت و بالندگی را به جامعه ایران اسلامی هدیه کنند.
در این میان خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه دفاعی کشور، باری سترگ و مضاعف بر دوش می کشند، چرا که در دو جبهه نرم و سخت برای اعتلای قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور در برابر نظام سلطه، دوشادوش همرزمان خود در عرصه نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی، خالصانه همچون شهیدان عرصه خبر همچون شهیدان «محمود صارمی» «عباس واعظی» و همه کسانی که در این مسیر جان خود را تقدیم کردند، در حال جهاد و از خودگذشتگی اند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره طلایه‌داران آسمانی این عرصه به ویژه خبرنگار شهید نیروهای مسلح، روز خبرنگار را به جامعه پر تلاش و خدوم رسانه‌ای تبریک گفته و از تلاش‌های صادقانه و خستگی‌ناپذیر آنان در عرصه اطلاع‌رسانی کمال امتنان و قدردانی را دارم.مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایرانسرتیپ ستاد امیر حاتمی

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27376

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.