• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

خامه قنادی رنگی بدون شکر

  • 26 مهر 1401 - 17:07
خامه قنادی رنگی بدون شکر

همه ما کم و بیش با انواع شیرینیها آشنایی داریم، شیرینی خامه ای یا شیرینی نخودچی که در قنادیها موجود می باشد و کیفیت بسیار خوب و مزه خوشمزه ای دارد محبوب بسیاری از مردم است، کیکهای خامه ای به گونه های رنگی و سفید بسیار جلب توجه می کنند و از این نظر بازار بسیار پر رونقی دارند.

از موارد بسیار مهمی که در تولید شیرینیهای خامه ای باید حتما مد نظر قرار گیرد، خامه به کار رفته در آن می باشد که تا حد بسیار زیادی در مزه و کیفیت کیک و شیرینی موثر است، خامه های موجود در قنادی با خامه های معمولی موجود در مغازه های بسیار متفاوت است، به خامه قنادی خامه فرم گرفته نیز گفته می شود که شما می توانید هم در محل کار و هم در خانه آن را بسازید و یا به صورت آماده آن را خریداری کنید.

طعمها و مزه های مختلفی در طول زندگی در خاطر ما می ماند، یکی از آنها طعم خوشمزه خامه قنادی با رنگ خوراکی است که به طرز ماهرانه و استادانه ای و به صورت کاملا تزیینی دور کیکها و دسرها دور کشی شده است که هم جلوه زیبایی دارد و هم بسبار خوشمزه می باشد.

مدت زمان ماندگاری خامه قنادی شش ماه می باشد که البته به کیفیت تولیدی آن نیز بستگی دارد که این محصول را باید در فریزر نگهداری کنید.

مجموعه آراد برندینگ با توجه به تجربه بسیار طولانی در این زمینه و همچنین با توجه به علم روز دنیا، می تواند گزینه خوبی برای اطمینان شما مشتریان عزیز باشد، امروزه با توجه به رونق کسب و کار در بستر اینترنت شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ما ضمن بازدید از محصولات، خریدی بسیار راحت را با ما تجربه کنید، همچنین شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم داخل صفحات رسمی به صورت مستقیم با مشاوران ما در ارتباط باشید.

خامه قنادی رنگی

برای فرم دادن خامه سعی شود که به همان اندازه که نیاز هست خامه فرم داده شود و از زیاد آن جلوگیری گردد، بهترین زمانی که می توان خامه را فرم داد زمانی هست که خامه را از فریزر خارج می کنید، در این زمان اطراف ظرف شروع به آب انداختن می کند که این زمان بهترین و مناسب ترین زمان برای فرم دهی خامه می باشد، خامه که کمی نرم شد به حالت خمیری در می آید، در این زمان آن را درون ظرف دیگری که خصوصیات آن را گفتیم بریزید و شروع به هم زدن کنید، بهتر است که این کار با همزن برقی صورت گیرد، اول به مدت یکی دو دقیقه با دور کند و سپس تا مدت زمان ده دقیقه دور متوسط قرار دهید و هم بزنید، این کار را باید تا زمانی انجام دهیم که زمانی که ظرف با برعکس می کنیم خامه بیرون نریزد، این مرحله بسیار حساس است و خیلیهای زودتر دست از کار می کشند که باعث خراب شدن خامه می گردد.

شکل ظاهری که در تولید کیکها و شیرینیهای قنادی به کار می رود، مهمترین عامل برای فروش این محصول است، خامه قنادی رنگی می تواند بیش از پیش به شکل ظاهری و زیبایی محصول کمک کند و عامل بسیار خوبی در فروش محصول گردد.

اولین و اصلی ترین موردی که در کیفیت و ساخت خامه قنادی باید مد نظر قرار گیرد این است که خامه نباید تحت عوامل مختلف شل شود و خاصیت خود را از دست بدهد، به همین دلیل بهتر است در تولید خامه قنادی از خامه پر چرب استفاده گردد، معمولا در تولید خامه قنادی از خامه سی درصد استفاده می کنند که بهترین مدل برای تولید خامه قنادی می باشد.

خامه قنادی بدون شکر

برخی از قنادیهای درون کشورمان از خامه قنادی آماده برای شیرینی خامه ای استفاده خواهند کرد زیرا یا بلد نیستند یا وقت آن را ندارند که خودشان این نوع خامه را درست کنند به همین منظور ترجیح می دهند این کالا را از فروشگاه ها یا سایتهای معتبر مانند سایت مربوطه ما خریداری کنند.

اکثر افراد درون جامعه درباره خامه اطلاع دارند و می دانند این نوع محصول به شکلی بسیار شیرین و سفید و همچنین لطیف نیز می باشد و در قنادیها کشور جزو یکی از محصولات بسیار خوشمزه نیز به شمار می رود.

یک نوع خامه شیر قنادی در سطح بازار وجود دارد که از طرفداران خاص و کمی برخوردار می باشد که این مدل از خامه قنادی بدون شکر سفید نیز است، برای افرادی که از بیماری قند بالا رنج می برند می توان این مدل از خامه را استفاده نمود که به هیچ عنوان مضر هم نمی باشد.

بهتر است بدانید در تولید این نمونه از خامه ها مواد گیاهی نیز استفاده شده است که باعث می شود این نوع محصول از فواید خاصی هم نیز برخوردار باشد.

یکی از فواید این مدل کالا در زمینه کاهش قند خون می باشد که به دلیل مواد گیاهی موجود در آن به قند خون نیز کمک بسیار زیادی خواهد کرد و همچنین این نمونه از خامه ها به سلامت دندان هم کمک می کند و لازم به ذکر است افراد دیابتی می توانند به راحتی از این نمونه محصول استفاده نمایند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.