• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

حوزه هنری استان تهران دوره‌ تخصصی فیلمسازی برگزار می‌کند

  • 28 آبان 1401 - 12:54
حوزه هنری استان تهران دوره‌ تخصصی فیلمسازی برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، کارگاه‌های آموزش تخصصی «فیلم طهران» به همت حوزه هنری این استان در دفاتر اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پیشوا، قرچک، ورامین، شهرقدس، رباط کریم، دماوند و شهریار برگزار می‌شود.
بهنام بهادری مسئول سینمایی حوزه هنری استان تهران به تشریح ابعاد این رویداد آموزشی پرداخت و با تاکید براینکه فیلمسازی، فیلمنامه‌نویسی، تدوین و تصویربرداری در این دوره‌ها توسط استادان مجرب و باسابقه تدریس خواهد شد، افزود: در انتهای دوره‌هایی که در شهرستان‌های تهران برگزار خواهد شد یک ورک‌شاپ استانی را در شهر تهران خواهیم داشت.
وی درباره شرایط و نحوه حضور علاقه‌مندان در این رویداد گفت: ما برای حضور علاقه‌مندان در این رویداد شرایط دشواری نداریم لذا آشنایی علاقه‌مندان با مقوله نگارش متن و هنر به‌طور کلی برای ثبت‌نام اولیه کافی است و در ادامه پس از تکمیل فرم‌ها از سوی علاقه‌مندان بررسی و ثبت‌نام نهایی صورت خواهد گرفت.
بهادری درباره زمان‌بندی دوره‌های کلاس‌های تخصصی «فیلم طهران» عنوان کرد: به‌طور کلی طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ما دوره‌های فیلمسازی، فیلمنامه‌نویسی، تدوین و تصویربرداری را در ۸ جلسه به علاقه‌مندان ارائه خواهیم کرد که پس از اتمام دوره علاقه‌مندانی که بتوانند با موفقیت دوره را سپری کنند گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد.
مسئول سینمایی حوزه هنری استان تهران از برگزاری جشنواره و هفته فیلم آثار منتخب تولیدات شهرستان‌های استان تهران حوزه هنری خبر داد و تاکید کرد: فیلمنامه‌های برتر تولید شده در کارگاه‌های این رویداد توسط حوزه هنری برای تولید حمایت خواهند شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.