• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

حمید سجادی: در کنار مردم بودن افتخار جامعه ورزش است

  • 22 بهمن 1400 - 23:56
حمید سجادی: در کنار مردم بودن افتخار جامعه ورزش است

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سجادی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جامعه ورزش در سایه انقلاب افتخارات زیادی کسب کرده و همیشه در کنار مردم بوده است و این یک افتخار مهم برای این قشر است.

وی افزود: از دیرباز ستادهایی برای مناسبت‌های ملی و انقلابی داشتیم و بسیج ورزشکاران، معاونت فرهنگی و مدیران این مجموعه تمام تلاش خود را برای حضور در این جشن‌ها حضور داشتند. روز گذشته نیز جامعه ورزش با حضور در حرم امام (ره) با آرمان های انقلاب بیعت کرد و یک مراسم باشکوهی در مزار شهدا و بزرگان ورزش برگزار شد.

سجادی با اشاره به حضور ورزشکاران و جامعه ورزش در مزار شهدا و پیشکسوتان ورزش گفت: با این حضور جامعه ورزش اعلام کرد آنچه توسط این عزیزان شروع شده در حال تکمیل توسط نسل جدید است و این یک اتفاق بسیار خوب و ماندگار به شمار می‌رود. ادای احترام به مزار شهدا و پیشکسوتان ورزش، قدردانی از بزرگان کشور است و حضور امروز نیز قدردانی از استقامت مردم است.

وی در ادامه افزود: جامعه ورزش تنها در میادین ورزشی پرچم برافراشته نمی کند بلکه با حضور در کنار مردم قدردان زحمات کسانی است که آرامش کشور مدیون تلاش های آنان می‌باشد.

وزیر ورزش و جوانان با تشکر از رسانه‌ها افزود: در تمام مناسبت‌های انقلاب و رویدادهای ورزشی رسانه ها نه به عنوان یار کمی بلکه به عنوان یار اصلی در کنار مردم و انقلاب بودند و این نیاز به تشکر و سپاسگزاری دارد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.