• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

حمایت از تولیدات کشاورزی و دامپروری اولویت مجلس است

  • 17 مهر 1400 - 21:29
حمایت از تولیدات کشاورزی و دامپروری اولویت مجلس است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر امروز شنبه در مراسمی که به مناسبت روز دامپزشک در بناب ترتیب یافته بود تصریح کرد: تا زمانی که اقتصاد کشور رانتی باشد، مشکلات عدیده ای گریبانگیر خواهد بود، بطوری که بایستی اقتصاد ما بر اساس بخش خصوصی و خصوصی محور باشد که آن موقع مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه میدان دواب این شهرستان در شأن این شهرستان نبوده و پتانسیل عظیم اقتصادی را با این اوضاع بد خود از دست می‌دهد، افزود: از شورای اسلامی شهر و شهرداری انتظار داریم حداقل نصف درآمد یک ساله از بابت میدان دواب را برای تکمیل زیرساخت‌های این میدان هزینه کنند و نظارت جدی به نحوه فعالیت پیمانکار میدان دواب داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کباب بناب در دوره نهم مجلس به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مجموعه‌ای جهت شناسایی این برند قدمی برنداشته و از تمام مسئولین میراث فرهنگی و اتحادیه کباب پزان انتظار داریم اقدام جدی در این خصوص به عمل آورند.

باقری بنابی تصریح کرد: ایجاد شهرک دامپروری از الزامات شهرستان بناب است علیرغم انجام زیرساخت‌های این شهرک مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان باید در خصوص انتقال دامداری‌ها به شهرک دامپروری و تبدیل گاوداری‌های سنتی به صنعتی اهتمام کنند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=8448

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.