• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

حمایت‌های پراکنده به نفت‌مسجدسلیمان کمک نمی‎‌کند / مطرح‌شدن سه چهار گزینه سرمربیگری

  • 11 مرداد 1400 - 15:02
حمایت‌های پراکنده به نفت‌مسجدسلیمان کمک نمی‎‌کند / مطرح‌شدن سه چهار گزینه سرمربیگری

محمد نظری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: جلسه‌ای برای تعیین تکلیف تیم و بحث بودجه و انتخاب سرمربی برگزار کردیم تا تیم بتواند با شرایط بهتری در فصل جدید شرکت کند. متاسفانه تیم‌های نفتی با توجه به منع شدن از بودجه‌های دولتی، بیشترین مشکلات مالی را دارند اما نمی‌دانم چرا در حالی که تیم‌های دیگر که زیر نظر وزارت صنعت و معدن و حتی تحت حمایت وزارت ورزش هستند، مشکل کمتری دارند.

وی با بیان اینکه فصل بیستم فوتبال را به سختی به پایان رساندیم، افزود: تیم‌های نفتی، هم ابتدای فصل، هم میانه‌های فصل و هم انتهای لیگ با مشکلات مالی بسیار مواجه هستند و متاسفانه همین مشکلات تیم نفت تهران را به این روز انداخت که دیگر نتوانستند تیم‌داری کنند و عدم حضور این تیم در فوتبال، درس عبرتی نشد. البته عنوان می‌شد که نفت تهران هوادار ندارد اما از تیم‌های پرطرفداری مثل نفت مسجدسلیمان هم حمایت آن چنانی نمی‌شود. حمایت‌های پراکنده صورت می‌گیرد اما تیم ما نیاز به حمایت منسجم و سازمان یافته دارد. به هر حال به این شکل، تیم‌داری در لیگ برتر سخت است و واقعا انگیزه نیز از ما گرفته شده است زیرا مشکلات مالی زیادی داریم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص انتخاب سرمربی نیز گفت: در جلسه‌ای که داشتیم، سه چهار گزینه بومی و غیربومی مطرح شد و قرار بر این است که همزمان با تعیین تکلیف وضعیت مالی باشگاه، سرمربی هم انتخاب شود. تلاش می‌کنیم که این مهم به زودی انجام شود ولی تاکید می‌کنم که تعیین بودجه و حل مسائل مالی در انتخاب سرمربی تاثیرگذار است. هواداران از ما سرمربی تاپ می‌خواهند، در صورتی که واقعا پولی نداریم و باید بودجه تیم تعیین تکلیف شود که با توجه به شرایط فعلی‌مان، کار سخت است. به هر حال مربی باید متناسب با وضعیت مالی باشگاه و همچنین پاسخگو به انتظارات هواداران باشد.

وی افزود: باتوجه به تورم موجود، واقعا رقابت با تیم‌هایی که به خوبی هزینه می‌کنند و می‌توانند نفرات خوبی را جذب کنند، سخت است. نمی‌شود تیم را با ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان ببندیم و بعد با تیمی که با ۲۵۰ میلیارد تومان خود را برای فصل جدید آماده می‌کند، رقابت کنیم. این رقابت واقعا نابرابر و سخت است. هرچند هواداران فهیم مسجدسلیمانی خودشان به این مسائل واقف هستند.

نظری خاطر نشان کرد: اگر بودجه محقق شود، می‌توانیم با شرایط بهتری پا به مسابقات بگذاریم و امیدوارم فرصت‌ها را از دست ندهیم و پشتیبانی‌های لازم را داشته باشیم و در نهایت تیمی را در خور شان مردم مسجدسلیمان ببندیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.