• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

«حماس» شهادت دختر نوجوان فلسطینی را تسلیت گفت/ انتقام می‌گیریم

  • 21 آذر 1401 - 12:51
«حماس» شهادت دختر نوجوان فلسطینی را تسلیت گفت/ انتقام می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای شهادت «جنی مجدی عصام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی را تسلیت گفت.
در متن این بیانیه آمده است: به شهادت رساندن این دختر نوجوان هدف قرار دادن و به شهادت رساندن کودکان، جنایت شنیع و نفرینی است که اشغالگران و سران آن را رها نخواهد کرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت با خیزش سراسری در کرانه باختری و بیت‌المقدس ان‌شاءالله قادر است انتقام خون شهدا را گرفته و ضمن مقابله با تجاوزات اشغالگران، پیروزی مسجدالاقصی را رقم بزند. حماس تاکید کرد: ملت فلسطین همچنان مقاومت و مبارزانش را تا زمان آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان، در آغوش خود گرفته و پیروزی نهایی را رقم خواهند زد.
حماس همچنین با تمجید از مبارزان گردان های قسام در جنین که بامداد امروز با نظامیان صهیونیست درگیر شده و به شدت آنها را هدف تیراندازی قرار دادند، اعلام کرد: ما از ملت فلسطین می خواهیم که با تمام توان در همه نقاط به درگیری و رویارویی با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست ادامه دهند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از حمله نظامیان صهیونیست به شهر جنین در شمال کرانه باختری خبر داده و اعلام کردند که در این حمله یک دختر نوجوان فلسطینی به شهادت رسید و شماری دیگر زخمی شدند.
بنابراین گزارش، این دختر فلسطینی در شرایطی که روی پشت بام منزل شان حضور داشته و تهدیدی از سوی وی متوجه صهیونیست ها نبوده، از ناحیه سر هدف گلوله تک تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.