• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

حق تیم ملی فوتبال زنان را هم بدهید!

  • 14 آذر 1400 - 11:45
حق تیم ملی فوتبال زنان را هم بدهید!

معصومه جهانچی، سرمربی تیم زنان ملوان، در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال زنان، اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنان در کوران لیگ و آماده هستند، اما برای هماهنگی باید بازی دوستانه داشته باشد تا دست مربی تیم ملی برای محک بازیکنان و رسیدن به ترکیب اصلی تیم باز باشد. فدراسیون فوتبال باید برای بازی‌های دوستانه تیم ملی تلاش بیشتری بکند. نمی‌گویم در حد تیم ملی مردان اما یکی، دو بازی دوستانه حق تیم ملی زنان است تا در بازی‌های رسمی پیش رو بهتر ظاهر شود.

او در ادامه بیان کرد: سال‌ها کاپیتان تیم ملی بودم و همیشه نایب قهرمان آسیا می‌شدیم، بعد از ما هم همان اتفاقات افتاد اما اکنون باید به فکر قهرمانی در غرب آسیا باشیم و به رده‌های بالای جدول آسیا نگاه کنیم. فوتسال ما در آسیا حرف اول را می‌زند و در فوتبال هم باید اینگونه باشیم، چون استعدادهای خوبی در کشور داریم. خیلی از بازیکنانی که در تیم ملی زیر ۱۴ سال بودند، اکنون در تیم‌های باشگاهای و ملی توپ می‌زنند که این نشان می‌دهد استعدادهای خوبی داریم و انگیزه‌شان بالاست. از طرفی شاید قبلا فکر نمی‌کردند به خودشان برسند و خواب و تغذیه خود را تنظیم کنند اما اکنون خیلی از بازیکنان جوان به سمت حرفه‌ای شدن می‌روند که خیلی خوب است.

جهانچی در مورد عملکرد تیم ملوان که با سه پیروزی و یک تساوی در صدر جدول رده‌بندی است، گفت: امسال با برنامه‌تر هستیم و تمرینات را زودتر شروع کردیم. هرچند بازیکنان مدنظرمان دیر اضافه شدند اما در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کردیم. بازیکنان جوانی داریم که آینده‌ساز خواهند بود. باشگاه ملوان همیشه ثابت کرده که برای تیم‌های ملی بازیکنان ساز است. حضور بازیکنان جوان و باتجربه کنار هم باعث شده تا در چهار بازی اول این نتایج را بگیریم. البته تساوی مقابل ذوب‌آهن برایم راضی کننده نبود اما متاسفانه رقم خورد. به مسابقات پیش رو فکر می‌کنیم و این هفته دیدار مهمی با سپاهان داریم که امیدوارم در خانه سه امتیاز را بگیریم.

او در مورد شانس ملوان برای قهرمانی در لیگ برتر بیان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما در هر بازی برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و مطمئنم بازیکنانمن شایستگی رقابت برای قهرمانی را دارند. اگر خودشان هم این باور را داشته باشند، قطعا جزو مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=12145

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.