• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حضور ۱۶۵ شرکت کننده از ۱۹ هیات موتورسواری و اتومبیلرانی 

  • 19 آذر 1400 - 23:56
حضور ۱۶۵ شرکت کننده از ۱۹ هیات موتورسواری و اتومبیلرانی 

به گزارش خبرگزاری مهر، در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام اله علیها، راند دوم مسابقات قهرمانی درگ آیلند کاپ در پیست اتودروم بین المللی سرزمین ایرانیان برگزار شد.

در این مسابقات ۱۶۵ شرکت کننده از ۱۹ هیات موتورسواری و اتومبیلرانی تهران، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، البرز، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، قزوین، خوزستان، کرمانشاه، ایلام، منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان، منطقه آزاد اروند و منطقه آزاد ارس حضور یافتند.

در کلاس ۴۰۵ هشت سوپاپ به ترتیب مهدی سمندر، علی شمسی و احمد پاشا اشتری رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. در کلاس ۴۰۵ شانزده سوپاپ نیز فرشاد نجفی و عرفان کریمی حائز رتبه های اول و دوم شدند.

در کلاس ۴ و ۶ سیلندر اتمسفر دیفرانسیل جلو محمد نوذری، محمدرضا رضازاده، سید سعید طباطبایی راد و در کلاس ۴ و ۶ سیلندر توربو دیفرانسیل جلو مهدی گزستانی، حبیب مظلوم و بهروز ضامن رتبه های اول تا سوم هر بخش را کسب کردند.

در ادامه راند دوم مسابقات درگ آیلند کاپ و در کلاس ۸ سیلندر سید علی اکبر کمالی، حسین بهرامی و مبین جاوید فر به ترتیب مقام های برتر این کلاس را از آن خود کردند.

همچنین شهریار کریمی مقام اول، مهدی گزستانی مقام دوم و محمدرضا مددی مقام سوم کلاس ٱورال را بدست آوردند.

در کلاس ۴ و ۶ سیلندر توربو دیفرانسیل عقب رضا محمودزاده و رضا قرایی رتبه های اول و دوم و در کلاس ۴ و ۶ سیلندر اتمسفر دیفرانسیل عقب مبین جاوید فر و امیر ضیایی موفق به کسب رتبه های اول و دوم هر کلاس شدند اما رکورد های ثبت شده در این دو کلاس در حد کسب مقام سومی نبود.

سرانجام در کلاس ۲۰۶ محمد صادق درکی، سیاوش آذرباد و مجید گودرزیانی رتبه های اول تا سوم این کلاس پر طرفدار را به دست آوردند.

مسابقات درگ قهرمانی آیلند کاپ طی دو روز برگزار شد که روز گذشته شرکت کنندگان هر کدام دو مرتبه برای ثبت رکورد زمانی اقدام کردند و پس از ثبت رکورد بهتر، ۸ نفر برتر هر کلاس در مسابقات امروز به صورت حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پیست اتودروم بین المللی سرزمین ایران دارای پیچ های معروف پیست های فرمول یک در سراسر دنیاست و از نظر استاندارد، قابلیت میزبانی مسابقات بین المللی را دارد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=12493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.