• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حضور قهرمان المپیک در آزادی/ مصدوم‌های نساجی باعث خشم آبی‌ها شد

  • 22 فروردین 1401 - 22:39
حضور قهرمان المپیک در آزادی/ مصدوم‌های نساجی باعث خشم آبی‌ها شد

به گزارش ایسنا، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی، دو تیم استقلال و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه دوم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، تماشاگران استقلال شعارهای خود را جهت روحیه دادن به آبی‌پوشان پایتخت آغاز کردند تا این تیم بتواند در نیمه دوم اولین گل خود را به ثمر برساند.

در دقایق اول نیمه دوم، زبیر نیک‌نفس با برخورد به بازیکن نساجی، از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد که این مساله باعث شد تا کادر پزشکی استقلال به زمین بیاید و این بازیکن را مداوا کند.

امیرحسین حسین‌زاده روی یک موقعیت بسیار خوب در دقیقه ۵۷ می‌توانست دروازه نساجی را باز کند اما ضربه این بازیکن با واکنش علیرضا حقیقی همراه شد و افسوس هواداران استقلال را به همراه داشت.

 حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی و دارنده شش مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک به ورزشگاه آزادی آمد تا این بازی را از نزدیک تماشا کند. همچنین حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز به همراه سوریان به استادیوم آمد تا نظاره‌گر این بازی باشد.

حضور قهرمان المپیک در آزادی/ مصدوم‌های نساجی باعث خشم آبی‌ها شد

مصدومیت یکی از بازیکنان نساجی، باعث شد تا فرهاد مجیدی از فرصت استفاده کند و گفت‌وگوی کوتاهی با عارف غلامی، مدافع تیمش داشته باشد.

هواداران استقلال به محض اینکه تیم نساجی موقعیتی برای خود دست و پا می‌کرد، به شدت در استادیوم آزادی سر و صدا به راه می‌انداختند تا تمرکز شاگردان الهامی بهم بخورد.

فرهاد مجیدی و بیژن طاهری در برخی از صحنه‌ها و تصمیمات داوری معترض بودند و مصدومیت برخی از بازیکنان نساجی باعث شده بود تا کادر فنی استقلال نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دهند. این مصدومیت‌های پی در پی، حتی خشم هواداران استقلال را در پی داشت و باعث شد تا شعارهایی علیه تیم نساجی سر دهند. در یکی از این مصدومیت‌ها ساکت الهامی واکنش شدیدی نسبت به توقف نشدن بازی داشت که در ادامه بازهم  هواداران استقلال علیه تیم نساجی شعار دادند. فرهاد مجیدی در دقایق پایانی بازی نسبت به این مصدومیت‌ها بسیار عصبانی شد و به شدت به داوری اعتراض کرد.  

در دقایق پایانی بازی، استقلال موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشت که این ضربه با برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت. برخی استقلالی‌ها معتقد بودند این ضربه وارد دروازه شده است و کادر فنی آبی‌ها به شدت نسبت به این مساله اعتراض داشتند. پس از این موقعیت، آبی‌ها و تماشاگران استقلال به شدت به داوری اعتراض کردند و حتی صالح مصطفوی نیز اعتراض شدیدی به داور داشت و در این میان بیژن طاهری از سوی داور کارت زرد دریافت کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19754

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.