• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حضور فیلم کوتاه «زرد خالدار» در جشنواره بریتانیایی

  • 13 مرداد 1400 - 18:08
حضور فیلم کوتاه «زرد خالدار» در جشنواره بریتانیایی

به گزارش مهر، فیلم کوتاه «زرد خالدار» به کارگردانی باران سرمد به جشنواره «Encounters» بریتانیا راه یافت. این جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار و بفتاست و از تاریخ یک تا سی سپتامبر برابر با ۱۰ شهریور تا ۸ مهر ماه در شهر بریستول برگزار می‌شود.

این جشنواره که از سال ۱۹۹۵ شروع به فعالیت کرده است از جشنواره‌های فیلم کوتاه، انیمیشن و واقعیت مجازی در بریتانیاست که با کشف، حمایت و توسعه استعدادهای جدید در زمینه فیلمسازی، زمینه‌ای را برای فیلمسازان نوظهور و سرشناس از سراسر جهان فراهم می‌کند.

عواملی که در ساخت این فیلم همکاری داشته‌اند عبارتند از نویسنده: محمدرضا میقانی (بر اساس طرحی از باران سرمد)، کارگردان: باران سرمد، بازیگر: شادی کرم رودی، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینی سنگری، تدوین: پویان شعله ور، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، موسیقی: مونا مطبوع ریاحی، طراحی لباس: سارا حسینیان امیری، طراح صحنه: فراز مدیری، صدابردار: علی ذوالفقاری، طراح گریم: حسنا خان‌محمدی، اصلاح نور و رنگ: نیما دبیرزاده، تهیه کنندگان، باران سرمد، محمدرضا میقانی، تهیه شده در Menisn Film Production و انجمن سینمای جوانان ایران.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.