• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

حضور ستاره‌ها در تیم تنیس روی میز نفت مشکل‌ساز بود!

  • 12 دی 1401 - 12:19
حضور ستاره‌ها در تیم تنیس روی میز نفت مشکل‌ساز بود!

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان سی و یکمین دوره رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم نفت بالاتر از ۶ تیم دیگر شرکت کننده در این رقابت ها با مجموع ۲۴ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.
این قهرمانی در حالی برای تیم نفت ثبت شد که بازیکنان شاخص تنیس روی میز ایران مانند نوشاد عالمیان، افشین نوروزی، حمید رضا طاهرخانی و امین احمدیان در ترکیب این تیم قرار داشتند. مهدی جوزاری سرمربی تیم نفت تاکید دارد که حضور این بازیکنان قطعا نقطه قوت تیمش در مسابقات بود اگرچه باعث می شد که دیگر تیم ها با انگیزه خیلی بیشتر برابر شاگردانش قرار بگیرند.
مهدی جوزاری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه سطح کیفی مسابقات به نسبت همیشه خیلی خوب و قابل توجه بود، گفت: بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم نفت قرار داشتند همگی از ستاره های ایران به حساب می آیند. حضور آنها اگرچه کمک کرد تا مسیر قهرمانی را به سرانجام برسانیم اما یک مشکل داشت و اینکه همه تیم ها و بازیکنان شان مقابل ما خیلی با انگیره بودند.
وی ادامه داد: اگر آنها مقابل نقت متحمل باخت می شدند مدعی می شدند که برابر بزرگان تنیس روی میز ایران شکست خورده اند و همین ادعا را خیلی بیشتر هم داشتند اگر مقابل ما صاحب نتیجه می شدند. در کل دیگر تیم ها برابر نفت خیلی با انگیزه تر از شرایط عادی قرار می گرفتند. البته خوشحالیم در چنین شرایطی و از رقابت با چنین تیم هایی توانستیم به عنوان قهرمانی دست یابیم.
سرمربی تیم تنیس روی میز نفت با بیان اینکه این اولین قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر بود، خاطرنشان کرد: به این واسطه سهمیه حضور در اولین دوره رقابت های باشگاه های آسیا را به دست آوردیم اما هیچ اطلاعی از این رقابت ها نداریم. اصلا مشخص نیست مسابقات چه زمانی، کجا و با حضور چه تعداد تیم هایی برگزار می شود. اما به هر حال خوب است که با اولین قهرمانی نماینده ایران در این رقابت ها شده ایم.
جوزاری با یادآوری اینکه سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میزطی سه مرحله میزبانی تهران (مرحله اول و سوم) و آبادان (مرحله دوم) برگزار شد، گفت: البته بهتر این است که مسابقات به صورت رفت و برگشت و هفتگی دنبال شود اما به خاطر مشکلات مالی تیم ها کمیته مسابقات اقدام به برگزاری اینچنینی رقابت ها کرد و اینکه دیدارها طی سه مرحله به صورت متمرکز برگزار شود.
وی به حضور بازیکنان جوان در ترکیب خیلی از تیم ها اشاره داشت و یادآور شد: موافق حضور بازیکنان جوان در مسابقات هستم. به اندازه ای که بازیکنان با تجربه و ملی پوشان با حضورشان به مسابقات رونق می دهند، این بازیکنان هم می توانند باعث رونق بازی ها شوند. امیدوارم به مرور به سمتی برویم که تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ بیشتر شود کمااینکه قبل از این هم برخی از ادوار مسابقات با مثلا ۹ یا ۱۰ تیم برگزار می شد. افزایش تعداد تیم ها در صورتیکه روی کیفیت دیدارها تاثیر منفی نداشته باشد به نفع تنیس روی میز و آینده این رشته است.
سرمربی تیم تنیس روی میز نفت در پایان از نگاه و حمایت مدیران برای حضور تیم ها در رقابت های باشگاهی رشته های مانند تنیس روی میز قدردانی کردو گفت: قطعا اگر چنین حمایت هایی نباشد اهداف موردنظر برای توسعه رشته میسر نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.