• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

حضور رئیسی میان مردم موجب کمرنگ شدن بی‌اعتمادی به مسئولان شد

  • 08 مهر 1400 - 13:39
حضور رئیسی میان مردم موجب کمرنگ شدن بی‌اعتمادی به مسئولان شد

محمدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با ارزیابی خود از سفرهای استانی رئیس‌جمهور و تأثیر آن در خنثی‌سازی توطئه دشمنان و مخالفان دولت، اظهار کرد: عملکرد آقای رئیسی در مدتی که روی کار آمدند، با مردم بودن را به معنای واقعی نشان می‌دهد و این رویکرد برای جامعه ضروری است.‌

وی عنوان کرد: اینکه این اقدام در گذشته صورت نگرفته، ضعفی بوده که وجود داشته است. به عقیده من عده‌ای می‌خواهند عملکرد خوب آقای رئیسی را زیر سوال ببرند. آقای رئیسی هم نشان داد که علاوه بر مردمی و به دنبال مشکلات مردم بودن، توانایی آن را نیز دارد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران تأکید کرد: در بحث کرونا دولت قبل بارها اعلام می‌کرد برای حل آن باید به FATF پیوست و یا فلان شرط پذیرقته شود، با این رویکرد این حجم کشته دادیم و مردم این همه داغ دیدند، در حالیکه این روزها می‌بینیم بدون اینکه تغییری اتفاق افتاده باشد، به خوبی میزان مرگ و میرها کاهش یافته و مردم را واکسینه کرده‌اند.

عامری افزود: امیدوارم این دولت همانطور که در قوه قضاییه خوب عمل کرده بود در این مسند جدید نیز با علم به درد مردم و اولویت دادن صحیح به مشکلات مردم، موفق باشند. البته تجربه ۸ سال گذشته چیزی نیست که با یک ماه و چند ماه از بین برود و جبران شود و مردم باید صبر داشته باشند.

وی بیان کرد: آقای رئیسی با حضور در میان مردم و اقدامات خوبی که داشته است، دوباره به مردم امید داد و بی‌اعتمادی آنها به مسئولین را کمرنگ کرد. همه ما باید قدردان زحمات ایشان باشیم و برای موفقیتش دعا کنیم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه عده‌ای که در گذشته بهانه‌تراشی می‌کردند، حالا هم به دنبال پوشاندن اقدامات مثبت آقای رئیسی هستند، گفت: مردم متوجه شده‌اند چه کسانی واقعا دغدغه‌شان را دارند و حامی‌شان هستند و چه کسانی بیش از به فکر مردم بودن، به فکر رضایت دولت‌های استکباری هستند.

عامری، یکی از نکاتی که می‌تواند توطئه‌های افرادی که با مردم و نظام مخالف هستند را خنثی کند، روشنگری دانست و تصریح کرد: هر چه بیشتر به دنبال روشنگری و بیان حقیقت برای مردم باشیم و مشکلات موجود را صادقانه به مردم بگوییم، موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد. ما چاره‌ای جز این نداریم و مردم اگر صداقت ببینند، مانند گذشته و در دوران دفاع مقدس، با جان و دل علی‌رغم سختی‌ها، صبر خواهند کرد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: اینکه آقای رئیسی حقایق را بیان می‌کند، به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مشکلات با مردم در میان گذاشته شود، عمل می کند و قابل تقدیر است. مردم ما هیچ‌گاه به انقلاب پشت نکردند و حالا که دولتی مردمی روی کار آمده است که هم دوش مردم قدم برمی‌دارد، مردم حتما همراهی می‌کنند و انقلاب بهتر ثمره خود را نشان می‌دهد و در نهایت مشکلات معیشتی‌شان نیز رفع می‌شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.