• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی قطعی است

  • 04 بهمن 1400 - 11:42
حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی قطعی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران روزهای هفتم و دوازدهم بهمن در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در ورزشگاه آزادی میزبان عراق و سپس امارات است.

این دو مسابقه در حالی برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال به دنبال حضور تماشاگران در ورزشگاه است. همچنین احتمال حضور «جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا در ورزشگاه آزادی برای تماشای یکی از این مسابقات وجود دارد.

در شرایطی که خبرهای ضدونقیض از صدور مجوز برای تماشاگران و حضورشان در استادیوم آزادی منتشر می‌شود، احمد وحیدی وزیر کشور تاکید کرد که این موضوع قطعی و نهایی شده است.

وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با حضور تماشاگران در بازی‌های پیش روی تیم ملی گفت: با توجه به علاقه مردم برای حضور و تشویق تیم ملی، با نهایت ملاحظات بهداشتی مقرر شد، تعداد مشخصی بتوانند برای تماشای بازی در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند تا هم تیم ملی مورد حمایت قرار بگیرد و هم خواسته علاقه‌مندان عملی شده باشد.

وحیدی با اشاره به اینکه رعایت مسائل و مقررات بهداشتی در دستور کار است، اظهار کرد: جزئیات و اجرای این موضوع در دست وزارت ورزش است ولی از نظر ستاد ملی کرونا، و قرارگاه عملیاتی ابعاد این موضوع مشخص شده است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=15224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.