• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حضورم در تیم ملی به ذوب‌آهن ضربه نمی‌زند

  • 25 بهمن 1400 - 23:46
حضورم در تیم ملی به ذوب‌آهن ضربه نمی‌زند

سمیه شهبازی، امروز (دوشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) در نشست خبری پس از دیدار مقابل خاتون بم، اظهار کرد: در ابتدا به تیم بم تبریک می‌گویم و در ادامه نیز به بازیکنان خودم بایت بازی خوبی که داشتند، خسته نباشید، چرا که بازی خیلی سخت بود.

وی افزود: برای ما سخت بود که بعد از باخت بدی که مقابل سیرجان داشتیم، بتوانیم تیم را از نظر روحی آماده کنیم و به شرایط بازی برسانیم، آن هم مقابل تیم پر مهره‌ای مثل بم که پر افتخارترین تیم لیگ است.

وی ادامه داد: بازیکنان‌ام با تمام وجود و غیرتشان بازی کردند و هم قسم شده بودند که باخت گذشته را از ذهن خود پاک کنند و با بازی که امروز از خود نشان دادیم، توانستیم این کار را انجام دهیم.

وی در خصوص بازی خوب تیمش مقابل خاتون بم بعد از باخت سنگینی که برابر شهرداری سیرجان داشتند، اظهار کرد: بازیکنان من از پتانسیل بالایی برخوردار هستند، اما متاسفانه هنوز به خودباوری لازم نرسیده‌اند و کم کم در حال رسیدن به اعتماد به‌نفس هستند. اینکه بازیکنانم بخواهند نقاط منفی‌خود را بیشتر از نقاط مثبت‌شان ببینند، اصلا درست نیست. بازی مقابل سیرجان را با بازیکنان آنالیز نکردم و سعی کردم آن بازی را فراموش و به بازی بم فکر کنیم.

شهبازی در خصوص حضور الهام فرهمند در بازی امروز گفت: حضور بعضی از بازیکنان در زمین باعث‌ می‌شود، تیم مدیریت شده و نظم داشته باشد. نبود فرهند باعث‌ بی‌نظمی تیم در بازی قبل شده بود. در دیدار امروز تیم نظم خود را پیدا کرد و در کنار فرهمند، سایر بازیکنان نیز کمک کردند.

وی پیرامون وضعیت بدنی بازیکنان تیمش و علت مصدومیت‌های زیاد در تیم، خاطرنشان کرد: اشکال اول را از بازیکنان می‌دانم که در زمان بین دو نیم فصل آسیب‌هایشان را درمان نمی‌کنند و بدنسازی خوبی را نمی‌گذرانند و این وظیفه را به باشگاه‌ها محول می‌کنند. دید بازیکنان هنوز در این خصوص حرفه‌ای نشده است.

وی اضافه کرد: باشگاه‌های ما نیز باید از مربیان حرفه‌ای کمک بگیرند. بحث بدنسازی بسیار مهم است و اگر یک تیم و یا یک بازیکن اشتباه کند دچار آسیب دیدگی می‌شود، استفاده از مربیان با تجربه بهتر می‌تواند به تیم و باشگاه‌ کمک کند.

شهبازی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در ارتباط با  حذف تیم‌ها از لیگ و ضربه‌ای که به لیگ وارد می‌شود، گفت: بوشهر در سال‌های گذشته همیشه در لیگ تیم داشته است و نبود این تیم در لیگ به ضرر فوتبال استان بوشهر است، زیرا این تیم همیشه بومی بوده و این موضوع خیلی مهم است که بازیکنان بومی در یک تیم بمانند و با همه مشکلات بجنگند و بازی کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان شهر بوشهر باید دیدشان را نسبت به این تیم و بازیکنان بهتر کنند. بهتر است در لیگ کیفیت را در نظر بگیرم و نه کمیت را، چرا که اگر تعداد تیم‌ها کمتر باشد، هم لیگ جذاب‌تر می‌شود و هم می‌توانیم بیشتر به تیم ملی کمک کنیم.

وی در خصوص حضور همزمان بر روی نیمکت ذوب‌آهن و همچنین کادر فنی تیم ملی فوتبال، اضافه کرد: زمانی که با تیم قرارداد بستم گفتم که در اختیار تیم ملی هستم و با باشگاه مذاکرات خوبی داشتم. در صحبت‌هایی که با باشگاه شد من جایگزینی برای خودم در نظر گرفته بودم که در تمرینات حضور داشته باشد و تمام موضوعاتی که باید انجام می‌شد را انجام دادند. حضور من در تیم ملی باعث می‌شود تجربیاتم بالاتر برود و بتوانم از آن برای تیم باشگاهی خودم نیز استفاده کنم. از باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که با من همکاری کرد. تیم از این موضوع آسیبی تاکنون ندیده است، همان‌طور زمانی که در تیم سپاهان بودم در تیم جوانان نیز حضور داشتم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16570

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.