• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حریفان پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شدند

  • 30 اردیبهشت 1402 - 13:53
حریفان پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در دو بخش مردان و زنان به میزبانی دوربان آفریقای جنوبی انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
در بخش انفرادی این رقابت‌ها، امیرحسین هدایی با رنکینگ ۱۱۰ دنیا در گام نخست به مصاف پاناگیوتیس از یونان با رده‌بندی ۱۱۶ دنیا می‌رود. نماینده کشورمان در صورت برتری در این دیدار به مصاف فان ژنگ دونگ دارای رنکینگ یک دنیا از چین خواهد رفت.
نوشاد عالمیان که دارای رنکینگ ۵۵ دنیا است در اولین دیدار به مصاف فلورنت لامبیه از بلژیک با رتبه‌بندی ۱۳۷ دنیا می‌رود. عالمیان درصورت پیروزی، در گام دوم با برنده دیدار دانمارک و کرواسی روبه رو خواهد شد.
امین احمدیان که رنکینگ ۲۰۶ دنیا را در اختیار دارد در اولین بازی خود به مصاف کیریل گراسیمنکو از قزاقستان با رنکینگ ۵۴ می رودو در صورت برتری باید در دوم با برنده ورزشکاران مصر و اکوادور رو به رو شود.
نیما عالمیان با رتبه بندی ۱۹۰ دنیا هم در اولین گام با فلیکس لبرون از فرانسه با رنکینگ ۳۵ دیدار خواهد کرد و در صورت برتری با برندهنمایندگان چین‌تایپه و آفریقای جنوبی بازی می‌کند.
رقابت‌های انفرادی با حضور ۱۲۸ پینگ پنگ باز برتر دنیا در یک جدول حذفی برگزار می‌شود.
در بخش دو نفره نیز نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند. بر این اساس تیم دو نفره نیما و نوشاد عالمیان به مصاف تیم دو نفرهبندیکت دودا و دانک کیو از آلمان خواهند رفت و تیم دو نفره امین احمدیان و امیرحسین هدایی با دیگر تیم دونفره آلمان متشکل از پاتریکفرانزیسکا و دیمیتری اوچاروف دیدار خواهد کرد.
هدایت ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در این رقابت‌ها بر عهده‌ی جمیل لطف الله نسبی می‌باشد.
رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان ۲۰ تا ۲۷ می (۳۰ اردیبهشت ماه تا ۷ خردادماه) در شهر دوربان آفریقای جنوبی و در بخشانفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.