• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

حذف دو تیم از لیگ برتر والیبال/ تصویب برگزاری به شیوه رفت و برگشت

  • 10 شهریور 1400 - 8:44
حذف دو تیم از لیگ برتر والیبال/ تصویب برگزاری به شیوه رفت و برگشت

میلاد تقوی در گفتگو با مهر درباره آخرین تصمیمات گرفته‌شده در کمیته تعیین وضعیت باشگاه‌ها برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: پس‌از بررسی‌های صورت‌گرفته با توجه به این‌که دو تیم خاتم اردکان و شهرداری قزوین در زمان معین اعلام آمادگی نکرده‌اند و نیز شرایط آیین‌نامه از سوی این دو تیم رعایت نشد و همچنین بدهی خاتم اردکان این دو تیم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال بر اساس قوانین کنار گذاشته شدند.

دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: تیم‌های آذر باتری و مریوان نیز جایگزین این دو تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال شده‌اند. شرایط در آیین‌نامه مشخص است و این تصمیمات طی نامه‌ای به تیم‌ها به‌صورت مکتوب اعلام خواهد شد. حضور ۱۴ تیم در رقابت‌های لیگ برتر والیبال قطعی است. رقابت‌ها به‌صورت رفت‌وبرگشت و بر مبنای شرایط کرونای کشور برگزار می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: همانند سال گذشته تصمیمات براساس شرایط کرونایی و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا با اولویت سلامتی تیم‌ها گرفته می‌شود و این تصمیمات ممکن است در زمان مشخص تحت تأثیر شرایط کرونای تغییر کند اما درحال‌حاضر حضور ۱۴ تیم به‌صورت رفت‌وبرگشت تصویب شده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.