• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حامیان قاتل «میترا استاد» مدافع حرمت و کرامت زن شده‌اند

  • 29 شهریور 1401 - 13:51
حامیان قاتل «میترا استاد» مدافع حرمت و کرامت زن شده‌اند

‌به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه ۲۹ شهریور ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به خانواده مرحوم مهسا امینی گفت: گرچه فوت خانم مهسا امینی سبب جریحه دار شدن افکار عمومی و داغدار شدن خانواده محترم ایشان شد اما همانگونه که رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه تاکید کردند انتظار می‌رود ابعاد این موضوع صریحاً شفاف شود تا «سیه رو شود هر که در آن غش باشد».
وی ادامه داد: سوال مشخص از یک جریان سیاسی خاص در کشور این است که رهبران شما که فتنه ۸۸ و ظلم بزرگ آن را به مردم تحمیل کردند آن روزها کلید رمزشان «ندا آقا سلطان» بود و امروز «مهسا امینی» را کلید رمز خود قرار دادند.
راستینه با بیان اینکه زن را اسم رمز آشوب‌های خود را قرار داده‌اند، گفت: شاهد قتل مرحوم «میترا استاد» به دست لیدر جریان اصلاح طلب بودیم. در شرایطی که آنها نتوانستند در احراز قتل شک و شبهه ایجاد کنند حرمت و کرامت زن را با طرح موضوع پرستو بودن آن مرحوم زیر سوال بردند. حالا همین افراد مدافع حقوق زن شده‌اند.
نماینده مردم شهرکرد خاطرنشان کرد: به همه فتنه انگیزان و دروغ انگیزانی که این روزها در فضای مجازی به هر دروغی متوسل می‌شوند تذکر می‌دهیم که بدانند نظام اسلامی در فتنه ۸۸ صبر انقلابی را مسئولیت خود می‌دانست اما امروز اقدام انقلابی را در دستور کار قرار خواهد داد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29284

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.