• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

حادثه در خوزستان برای یک مستندساز/ با کلاشینکف به من حمله کردند

  • 13 مرداد 1400 - 12:07
حادثه در خوزستان برای یک مستندساز/ با کلاشینکف به من حمله کردند

به گزارش مهر به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، بهمن ابراهیمی مستندساز اهل لرستان که تهیه کننده صدا و سیمای استان همدان است، گفت: بحث محیط زیست و خشکسالی را از چند سال قبل پیگیری می‌کردم و مستندهایی درباره خشکسالی، از جمله خشکسالی در خوزستان ساخته‌ام. در جریان تحقیق و پژوهش برای ساخت مستندی درباره خشکسالی در کرخه متوجه شده بودم که ریشه این بحران در نباریدن برف در کوه‌های الوند همدان است.

وی بیان کرد: اواخر تیرماه امسال برای تصویربرداری چند پلان به خوزستان رفتم. مشغول ساخت مستندی درباره خشکسالی در خوزستان و هورالعظیم هستم و نیاز داشتم تصاویری از آن منطقه بگیرم. به تنهایی، بدون دستیار و با خودروی شخصی به جاده زدم.

کارگردان مستند «قاف» لرستان گفت: در جاده شوش به اهواز، از خودرو پیاده شدم و شروع به تصویربرداری کردم، نزدیک نخلستانی بودم که تبدیل به شالیزار شده بود. این تغییر و آبی که هدر می‌رفت، توجهم را جلب کرد. مشغول کار بودم که ۲ نفر به من نزدیک شدند. کلاشینکف داشتند، تهدیدم کردند، مقاومت کردم، یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به من زد و بلاخره خودرو را سرقت کرده، متواری شدند.

کارگردان «بهار بی آب» گفت: آن روزها ماجرای قطع برق و خشکسالی خوزستان را درگیر کرده بود، وقتی ۲ مرد رفتند بلافاصله سوار خودرویی شدم که از جاده می‌گذشت، به پاسگاه که بسیار نزدیک بود رسیدم و ماجرا را توضیح دادم. ۱۰ روز بعد، خودرو اسقاط شده پیدا شد، اما کل تجهیزات و دوربین‌ها را سرقت کرده بودند. هلی کم، دوربین‌ها و سه پایه‌ها در این ماجرا، از دست رفت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.