• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

جواز مبارزه در رقابت‌های گرنداسلم برای ۱۳ تکواندوکار ایران

  • 12 فروردین 1402 - 13:56
جواز مبارزه در رقابت‌های گرنداسلم برای ۱۳ تکواندوکار ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های انتخابی گرنداسلم به مدت دو روز به میزبانی چین در شهر «ووشی» برگزار شد که در نهایت تیم ملی کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا، پنج نقره، یک برنز و در مجموع ۱۳ سهمیه (۱۰ تکواندوکار در گروه مردان، ۳ تکوانوکار در گروه زنان) حضور در مسابقات گرنداسلم شد.
اسامی تکواندوکارانی که از رقابت‌های انتخابی مجوز حضور در مسابقات گرنداسلم را کسب کرده‌اند، اعلام شد.
از تیم ایران در کنار هشت تکواندوکاری که موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند، میرهاشم حسینی، متین رضایی، آرین سلیمی، تینا مدانلو و محمد صادق دهقانی نیز جواز حضور در این مسابقات را کسب کردند.
در مجموع دو روز رقابت‌های انتخابی، برای تیم کشورمان در این مسابقات رضا کلهر و امیرمحمد بخشی ۲ مدال طلا، مهدی حاج موسایی، دانیال بزرگی، مهران برخورداری، ناهید کیانی و سعیده نصیری ۵ مدال نقره و ابوالفضل عباسی هم یک نشان برنز کسب کردند.
رقابت‌های گرنداسلم طی روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه در «ووشی» برگزار می‌شود.
طبق برنامه ۱۳ فروردین ماه در روز نخست تکواندوکاران اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم گروه زنان، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و در روز دوم چهاردهم فروردین ماه مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان، ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد.
مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ دو مرحله برگزار خواهد شد که نفرات اول هر وزن در مجموع امتیازات دو مرحله به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.