• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جلسه مربیان تیم ملی کاراته قبل از رقابتهای انتخابی

  • 30 مرداد 1400 - 15:01
جلسه مربیان تیم ملی کاراته قبل از رقابتهای انتخابی

به گزارش مهر، تیم ملی کاراته از امروز شنبه ۳۰ مردادماه ۸۴ روز فرصت دارد خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان آماده کند. رقابتهایی که ۱۵ آبان ماه به میزبانی امارات در دبی آغاز می‌شود. شرایط حاد کرونا باعث شد تا برنامه‌های رقابتهای انتخابی تیم ملی که از سوی کادر فنی تدوین شده بود دستخوش تغییر شود.

بر همین اساس و بعد از برگزاری مرحله نخست مسابقات انتخابی و معرفی نفرات برتر از دعوت شدگان به اردوی آماده سازی، از روز دوشنبه اول شهریورماه مرحله دوم مسابقات انتخابی با حضور نفرات برتر استان‌های مختلف به صورت زمانبندی مشخص شده در اوزان مختلف برگزار خواهد شد که فقط نفرات اول جواز حضور در مرحله بعد را کسب خواهند کرد.

کادر فنی تیم ملی عصر امروز شنبه ۳۰ مردادماه در جلسه‌ای برنامه‌های از پیش طراحی شده برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان، نحوه انتخاب ترکیب نهایی و حضور در یک تورنمنت بین المللی به عنوان دیدار تدراکاتی (احتمال زیاد روسیه – شهریورماه) را بررسی خواهند کرد.

بر اساس تصمیم کادر فنی، ترکیب نهایی برای برگزاری رقابتهای انتخابی مشخص شد و همه مدعیان حضور در رقابتهای جهانی می‌بایست در مسابقات جهانی حضور داشته باشند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.