• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

جشن دهه کرامت به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد

  • 23 خرداد 1401 - 0:38
جشن دهه کرامت به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) جشنی با حضور کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، کادر فنی و ملی پوشان تکواندو، پیشسکوتان، مربیان، داوران، کادر اداری و اهالی این رشته امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار شد.

در ابتدای این جشن، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص دهه کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت عنوان کرد: خوشحالیم در آستانه اعزام تیم ملی تکواندو به رقابت‌های قهرمانی آسیا میزبان شما عزیزان در این جشن هستیم. امیدواریم ملی پوشان تکواندو در این رقابت‌ها با مدال‌های خوشرنگ مردم کشورمان را خوشحال کنند. به یمن میلاد با سعادت امام رضا (ع) نام کاروان اعزامی ایران به این رقابت‌ها «علی ابن موسی الرضا» انتخاب شد که امیدوارم تکواندوکاران اعزامی به این رقابتها ابتد سلامت باشند و سپس با توسل به ثامن الحجج با دست پر به کشورمان بازگردند.

در ادامه این مراسم، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک طی سخنانی اظهار داشت: هادی ساعی در مدت زمان کوتاه حضور خود در رأس فدراسیون، عملکرد بسیار خوبی داشته و ثابت کرد که یک اسطوره و قهرمان می‌تواند رئیس خوبی هم باشد. تکواندو سال‌ها مدال آور بوده و در رقابت‌های متعددی مانند المپیک پرچم ایران را به اهتزاز در آورده است. نگاه ما در کمیته ملی الپمیک به تکواندو صد در صد حمایتی است. ما پشت تکواندو خواهیم بود و قطعاً از این رشته ورزشی حمایت ویژه ای می‌کنیم.

او افزود: من با اینکه کاراته کا هستم اما با تکواندو رابطه خوبی دارم و سال‌های گذشته در اردوی تیم ملی با برادران دانش تمرینات مشترکی برگزار کردیم. همین موضوع باعث علاقه من به تکواندو شد.

همچنین در این مراسم از سوی کمیته فرهنگی و فدراسیون تکواندو از فاطمه جلالی رئیس سابق کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندوتجلیل و قدردانی کرد.

در بخش دیگری از این مراسم از سیده کلثوم حسینی (مازندران)، مهدی ملاح زاده (بوشهر)، عبدالرسول شریفی (آذربایجان شرقی)، مریم رضایی (تهران)، علیرضا قربانی (گلستان) و مهدی طاهری (زنجان) به عنوان مسئولین کمیته‌های فرهنگی برتر کشور تجلیل و قدردانی شد تقدیر بعمل آمد.

اجرای سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود «نسل سلمان» استان زنجان، اجرای «مدال قهرمانی» و «یا علی بگو» توسط حامد محضرنیا از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.