• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

جشنواره فوتبال پایه مازندران برگزار شد

  • 22 اردیبهشت 1402 - 13:59
جشنواره فوتبال پایه مازندران برگزار شد

رحیم درزی خلری درحاشیه آیین افتتاحیه جشنواره فوتبال پایه مازندران که درمجموعه ورزشی باشگاه پدیده ساری برگزار شد، گفت: بازیکنان حاضر در این جشنواره درقالب بیش از ۲۰ تیم از سراسر مازندران در مجموعه ورزشی باشگاه پدیده ساری حضور یافتند که زیرنظر استعدادیابان کمیته جوانان هیات فوتبال مازندران ارزیابی خواهند شد.

وی افزود: این جشنواره و دورهمی که با حضور فوتبالیست های رده سنی پایه استان برگزار شد، براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا و به مناسبت روز جهانی رده پایه بوده که هم ارج نهادن به این روز و ارزش گذاشتن به آینده سازان فوتبال استان که در رده پایه فعالیت فوتبالی خود را شروع کردند.

رییس هیات فوتبال مازندران ادامه داد: رده های پایه در هر رشته‌ی ورزشی، انبارو توشه ادامه راه آن ورزش هستند و قطعا در فوتبال این موضوع بیشتر از دیگر رشته ها نمود دارد.
درزی خلری افزود: امیدواریم تا جوانان و نوجوانان استان آینده‌ی درخشانی را برای فوتبال مازندران رقم بزنند.

 انتظار از استعدادیابان برای انتخاب بهترین های رده پایه
وی تصریح کرد: استعدادیابان هیات فوتبال مازندران با دقت نظر و حساسیت خاصی رده های پایه فوتبال مازندران را زیر نظر دارند تا انشالله بهترین انتخاب ها برای ارتقاء سطح رده های پایه فوتبال مازندران اتفاق بیافتد.

رییس هیات فوتبال مازندران یادآورشد: برگزاری جشنواره فوتبال پایه مازندران به همراه خانواده های بازیکنان حاضر در این رویداد یک اتفاق زیبا و شور و نشاط خوبی را رقم زد که امیدواریم در آینده بازهم شاهد آن‌ باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.