• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

جزئیات آتش سوزی در پاساژ علاءالدین

  • 20 آذر 1400 - 23:35
جزئیات آتش سوزی در پاساژ علاءالدین

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۷:۵۹ دقیقه امروز یک مورد حادثه در ساختمان تجاری علاءالدین واقع در خیابان جمهوری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان الکترونیکی و تشک نجات به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: آتش نشانان در محل مشاهده می‌کنند که در طبقه پنجم یک پاساژ در یک مغازه موبایل فروشی یک اتصالی کوچک مربوط به کولر گازی منجر به ایجاد شعله کوچکی شده بود.

ملکی با اشاره به اینکه شعله آتش بسیار کوچک بوده است اظهار کرد: با توجه به اینکه پاساژ علاءالدین در سال‌های گذشته سیستم‌های ایمنی خود را تقویت کرده و اقدامات ایمنی بسیار خوبی را جهت نوسازی این مرکز تجاری انجام داده است؛ بلافاصله بعد از بروز آتش سوزی آژیرهای هشداردهنده نگهبانان را از این حادثه مطلع کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: نگهبانان به همراه کسبه توسط خاموش کننده ها آتش را خاموش کردند و آتش نشانان پس از حضور در محل از عدم بروز هرگونه خطری اطمینان حاصل کردند و محل را تحویل کسبه دادند.

وی گفت: در سال‌های گذشته پاساژ علاءالدین اقدامات خوبی را برای ایمن سازی این مرکز تجاری انجام داده است و با تعامل با سازمان آتش نشانی دستورالعمل‌های ایمن سازی را انجام دادند و پس از آن در صورت بروز هرگونه آتش سوزی کسبه قبل از گسترش اقدام به خاموش شدن آن کردند و این نشان می‌دهد بهره مندی از تأسیسات ایمنی می‌تواند از خسارات بزرگ جلوگیری کند.

ملکی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه بدون تلفات و مصدوم جانی بود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=12573

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.