• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جذب بانوان مدال‌آور ورزش در دستگاه‌های اجرایی

  • 19 آبان 1401 - 12:13
جذب بانوان مدال‌آور ورزش در دستگاه‌های اجرایی

مریم کاظمی‌پور شامگاه چهارشنبه ۱۸ آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: الحاقیه‌ای در روزهای اخیر به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تسلیم شد و با توجه به اصلاحات و تغییرات این قانون در بحث سرباز قهرمان، الحاقیه‌ای تحت عنوان بانو قهرمان با توجه به ویژگی‌ها و استثنائات خاص زنان ما در شرایطِ فعلی در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: همچنین این الحاقیه با توجه به تفاوت‌های دانش فنی، زیرساخت‌ها و اعتبارات اختصاص‌یافته به بانوان و فاصله‌ای که بانوان در حوزه قهرمانی با آقایان دارند، به‌صورت جبرانی در  بانوان ورزشکار لحاظ شده است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: امیدوارم بانوانی که با تمام تلاش‌های انجام‌شده موفق به کسب سهمیه‌های مختلف بین‌المللی شده اند بتوانند از مزایای این قانون بهره ببرند.

وی با بیان اینکه در نهاد ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی به‌دنبال تدوین طرح حمایتی از ورزشکاران اردونشین تیم‌های ملی تا بازی‌های آسیایی به شکل ویژه هستیم، تصریح کرد: این مهم را به‌عنوان یک برنامه مصوب در برنامه ۱۴۰۲ خود قرار می‌دهیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: در برنامه توسعه و سند تحول برنامه هفتم در پنج سال آینده نیز حمایت از بانوان ورزشکار اردونشین به طور ویژه و با استثنائات خاص جنسیتی و شرایط بانوان در رسیدن به سکوهای ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار می‌گیرد تا ردیف اعتباری ویژه برای اردونشینان تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی اختصاص یابد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33238

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.