• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

جذب بازیکنان بزرگ در قالب تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی است

  • 11 اردیبهشت 1401 - 1:15
جذب بازیکنان بزرگ در قالب تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، در پی گمانه‌زنی های انجام شده پیرامون حضور برخی نفرات اروپایی در تیم والیبال پیکان در آستانه جام باشگاه‌های آسیا، این باشگاه طی اطلاعیه‌ای واکنش نشان داد.
در اطلاعیه‌ای که باشگاه پیکان در این باره صادر کرده، آمده است:

«فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه پیکان در رشته والیبال برای حضور قدرتمند در مسابقات جام باشگاه‌های‌ آسیا امری طبیعی است؛ مساله‌ای که در راستای کسب جام قهرمانی در قاره کهن و تثبیت عنوان پرافتخارترین تیم آسیا توسط مجموعه پیکان صورت می‌گیرد.

مدیریت باشگاه پیکان طی ماه‌های گذشته مذاکرات متعددی را با چند باشگاه‌ بزرگ اروپایی انجام داده و برای امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری در بحث رشد و پیشرفت آکادمی و پرورش استعدادها در همه رشته‌های تحت پوشش، تبادل بازیکن، توسعه زیرساخت‌ها و برخی موضوعات دیگر توافقاتی حاصل شده است. عقد قراردادهای خواهرخواندگی موثر با این باشگاه‌ها در راستای ایجاد دیپلماسی ورزشی موضوعی است که از مدتی قبل در دستور کار قرار گرفته و با جدیت در دست پیگیری است.

از این رو با توجه به نزدیکی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا در قالب همین قراردادهای خواهرخواندگی در نظر داریم از وجود چند بازیکن بزرگ و نامدار اروپایی در ترکیب تیم والیبال خود استفاده کنیم. این بازیکنان به واسطه عضویت در باشگاه‌های مورد تفاهم با پیکان و با طی کردن مراحل اداری جلب رضایت و به صورت قرضی راهی ایران خواهند شد و سپس به تیم خود برخواهند گشت.

مذاکرات در این خصوص با یک باشگاه اروپایی ادامه دارد و به توافق با باشگاه مبدا برای حضور نفرات مطرح والیبال جهان (هرچند برای مدتی کوتاه) در ایران نزدیک شده است؛ مساله‌ای که بدون شک در تاریخ ورزش کشور یک اتفاق تاریخی و مهم تلقی می‌شود و به بازگشت شور و شعف نزد طرفداران والیبال در ایام میزبانی از تیم‌های آسیایی کمک شایانی خواهد کرد.

بدیهی است این نفرات برای حضور کوتاه مدت در ایران و بازی برای تیم والیبال پیکان هزینه‌ای در شان نام خود و البته نه چندان چشمگیر دریافت خواهند کرد؛ هرچند که با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان، هزینه استخدام این نفرات نیز از محل کمک‌های انجام شده و از طریق حمایت‌کننده‌های مالی پرداخت خواهد شد.

لذا از دوستداران رشته پرطرفدار والیبال و اصحاب محترم رسانه درخواست می‌شود اطلاعات دقیق درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی والیبال پیکان را از طریق رسانه‌های رسمی این باشگاه پیگیری کنند و از گمانه‌زنی‌هایی که منبع موثقی ندارند، بپرهیزند.»

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=20913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.