• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

جدیدترین تکنولوژی روز در ساخت یک صندلی بکار رفت!

  • 19 شهریور 1401 - 10:51
جدیدترین تکنولوژی روز در ساخت یک صندلی بکار رفت!

به گزارش خبرگزاری مهر، یک سبک جدید از خلاقیت در ساخت یک صندلی بکاررفته و توانسته نظر هزاران طبیعت‌گرد و اهل سفر را به خود جلب کند که در ادامه به آن میپردازیم. اگر اهل سفر و گشت و گذار باشید، از این موضوع مطلع هستید که داشتن میز و صندلی در سفر یا کمپ یکی از مهمترین عوامل راحتی و لذت بخش کردن سفر خواهد بود. وقتی برای پیک نیک در پارک، گشتن در جنگل، نشستن کنار ساحل، کوهنوردی و هر حالت دیگری از بودن در طبیعت هستید. قطعا داشتن یک صندلی کمپینگ میتواند خیلی کاربردی باشد.

صندلی کمپینگ آریامن

صندلی آریامن یکی از جدیدترین محصولات حوزه طبیعت گردی است که توسط وبسایت لوازم کمپینگ و کوهنوردی کوه مان بفروش میرسد. این صندلی به طور کاملا جالب و منحصر به فردی ساخته شده است. در نظر بگیرید، یک صندلی کاملا بزرگ و حرفه‌ای در یک کیف کوچک جاگیر میشود و میتوان آن را در کوله پشتی قرار داد.

این صندلی از پارچه نانو ساخته شده و با بروزترین دستگاه‌های روز برش خورده است. مکانیزم باز و بست بسیار آسانی هم دارد. شما در عرض چند ثانیه شاسی صندلی را باز کرده و پارچه را روی آن خواهید کشید. بدون نیاز به هیچ گونه باز و بست یا شل و سفت کردن.

شاسی اصلی این صندلی از جنس مستحکمی ساخته شده که تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن را تحمل خواهد کرد. همچنین پارچه آن قابل شستشو در ماشین لباسشویی خواهد بود.

رنگبندی جذاب صندلی آریامن

این صندلی در ۹ رنگبندی خاص و منحصر به فرد تولید و عرضه میشود. این رنگها شامل آبی، زرد، زیتونی، فسفری، سرخابی، طوسی، قرمز، مشکی و نارنجی است. هر کسی با سلیقه خود میتواند رنگ صندلی را انتخاب و خرید کند. بعد از خرید صندلی کمپ آریامن آن را در هر سفر و کمپی کنار خود خواهید داشت، چون نه وزن زیادی دارد و نه حجیم است.

در حال حاضر کاملترین رنگبندی و سریعترین ارسال برای کل کشور را وبسایت koohmaan دارد که پیشنهاد میکنیم حتما از این وبسایت صندلی آریامن را خرید کنید. البته میز آریامن نیز یکی از جدیدترین محصولات برند آریامن است که فقط در فروشگاه کوه مان موجود است و به صورت ست میز و صندلی هم قابل استفاده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.