• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

جدال ۵۳ تیم در جام‌حذفی تنیس بانوان

  • 17 بهمن 1401 - 12:56
جدال ۵۳ تیم در جام‌حذفی تنیس بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در مرحله گروهی رقابت‌های جام‌حذفی تنیس بانوان ۲۸ تیم حضور داشتند که در پایان ۱۴ تیم جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند. در این مرحله تیم‌های صعود کرده به همراه ۲۵ تیمی که جواز حضور در این مرحله را کسب کرده بودند به مصاف هم خواهند رفت تا در پایان چهره تیم‌های برتر مشخص شود.
با انجام ۱۴ دیدار در سومین روز جدول مقدماتی، تیم‌های پارک آبی هلیا تبریز، تنیس گستر زیراکس تهران، آکادمی قهرمانان اصفهان، رکورد فولاد شهر اصفهان، راکت کلاب مازندران، تنیس سدید منطقه آزاد انزلی، هیات تنیس لارستان، عطا آذربایجان شرقی، هیات تنیس سمنان، سورن یزد، ملوان نیرو دریایی ۲ تهران، ناکو ۲ بوشهر ،آکادمی ناطق (الف) و ساحل مازندران به مرحله بعدی صعود کردند.
در این دوره از رقابت ها ۵۳ تیم از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، کرمان، کرمانشاه، مازندران، منطقه آزاد انزلی، همدان و یزد حضور دارند.
این مسابقات با سرداوری مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان از ۱۴ تا ۲۳ بهمن ماه در زمین های تنیس المپیک کیش آغاز و در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.