• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

جدال با امارات در مرحله حذفی قهرمانی آسیا/ گام اول در سطح یک

  • 14 اردیبهشت 1402 - 13:53
جدال با امارات در مرحله حذفی قهرمانی آسیا/ گام اول در سطح یک

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از روابط عمومی انجمن هاکی روی یخ، ملی پوشان هاکی روی یخ ایران که سه سال از فعالیت شان در این رشته می گذرد، برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند شرکت کردند و در سه مسابقه ابتدایی خود به پیروزی های پرگل رسیدند.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران که اولین تجربه حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا را پشت سر می گذارد، به واسطه همین «اولین» بودن باید در سطح دوم قهرمانی آسیا مسابقه می داد که موفق شد سه حریف خود را شکست دهد و با 63 گل زده و به جای گذاشتن رکوردی عالی به مرحله حذفی صعود کند.
ملی پوشان ایران برای این که بتوانند به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کنند، باید امروز پنجشنبه برابر امارات به پیروزی برسند. در صورت این اتفاق تیم ملی هاکی روی یخ ایران در میان مدعیان باسابقه سطح یک مسابقاتش را برای کسب مدال ادامه خواهد داد.
روند برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به این صورت است که ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر مسابقه می دهند که تیم ایران در سطح دوم حضور داشت. دو تیم برتر سطح دوم با صعود به مرحله بعد با دو تیم سوم و چهارم سطح یک مسابقه می دهند و برنده های این دو دیدار راهی نیمه نهایی می شوند تا با دو تیم اول و دوم سطح یک به صورت ضربدری بازی کنند و برنده ها فینالیست شوند و بازنده ها هم دیدار رده بندی را برگزار کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41438

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.