• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

جاور: خیلی خوب به مسابقات برگشتم/ کاپ آسیا محک خوبی بود

  • 19 شهریور 1401 - 13:13
جاور: خیلی خوب به مسابقات برگشتم/ کاپ آسیا محک خوبی بود

به گزارش ایسنا، مهسا جاور در مورد حضور در کاپ آسیایی رویینگ بیان کرد: نمی‌توان گفت سطح مسابقات بالا است اما میزبانی خوبی داشتیم و چند کشورآسیایی که در قهرمانی جهان شرکت می‌کنند، حضور داشتند. فرصت خوبی بود تا قبل از قهرمانی جهان خودمان را محک بزنیم و رکوردگیری کنیم.
جاور در مورد شرایط خود نیز گفت: با توجه به مدتی که از مسابقات دور بودم، خدا را شکر خیلی خوب برگشتم. امیدوارم در پیست ۲ هزار رکورد خوبی از خود به جا بگذارم.
او درپاسخ به این پرسش که در ایران پیست ۲ هزار متر نیست و قایقرانان چگونه نیاز به تمرین در پیست ۲ هزار متر را برطرف می‌کنند؟ تاکید کرد: متاسفانه ما تمرین در پیست ۲ هزار متر نداریم و در پیست هزار متر تمرین می‌کنیم. البته برای قهرمانی آسیا احتمالا اردویی در سدهای اطراف داشته باشیم و بتوانیم در مسیر ۲ هزارمتر تمرین کنیم.
 او ادامه داد: فدراسیون و آقای فرزام تلاش کردند قبل از اعزام به قهرمانی جهان  در سد تمرین داشته باشیم اما امکانش نبود ازطرفی قرار بود کاپ آسیایی برگزار شود و امکان خارج شدن از تهران را نداشتیم. با این حال آقای فرزام سرمربی تیم  با دستگاه ارگومتر تمرین می‌دهد تا کمبود پیست ۲ هزار متر را جبران کنیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.