• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

جام کشتی پهلوانان تختی و موحد در مازندران برگزار می شود

  • 10 شهریور 1400 - 2:46
جام کشتی پهلوانان تختی و موحد در مازندران برگزار می شود

به گزارش مهر، علیرضا دبیر سه شنبه شب در ویژه برنامه شبکه مازندران با اشاره به اینکه کشتی مازندران سرآمدو ورزش اول کشور به به شمار می‌رود، اظهار داشت: همه مسئولان باید کمک کنند تا بار دیگر کشتی مازندران به روزهای اوج برگردد.

وی با تاکید براینکه کشتی مازندران نباید مانند استان‌های خراسان، تهران، کرمانشاه، کرج و دیگر مناطق از بین برود، خواستار حمایت متولیان امر از این رشته شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی کشتی جام تختی امسال در ساری برگزار می‌شود، گفت: این رقابت‌ها در سالن تازه تأسیس ماهفروجک ساری برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون کشتی ایران با بیان اینکه مسابقات جام تختی که یکی ازمراحل چرخه انتخاب تیم ملی است در ساری برگزار می‌شود، گفت: هدف از برپایی مسابقات در مازندران این بوده که این ورزش در استان جریان داشته باشد و به ورزش کشتی ترغیب شوند.

دبیر همچنین با اشاره به بیمه کردن ۷۰۰ مربی فعال در باشگاه‌های ورزشی گفت: سال بعد شمار بیمه شدگان افزایش می‌یابد و در مرحله بعدی خانواده مربیانی که شاگردانی در رده بزرگسالان تربیت و تقدیم ورزش کشور می‌کنند، را بیمه می‌کنیم.

دبیر یادآور شد: همچنین جام پهلوان عبدالله موحد نیز سال جاری در یکی دیگر از شهرهای استان برگزار می‌شود و این مسابقات قرار بود در بابلسر برگزار شود که به دلیل کرونا برگزار شد و صحبت‌هایی نیز با آمل داشتیم و منتظر جواب نهایی آن هستیم و در صورت عدم پذیرش آمل، رامسر نیز جزو گزینه‌ها است.

وی تصریح کرد: هرچه در مازندران مسابقات برگزار کنیم، سبب توسعه کشتی و باعث می‌شود کشتی را به شهرهای بزرگ برگردانیم و امیدواریم از ظرفیت حداکثری مازندران بهره گیری کنیم /.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.