• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

جام جهانی در روز یازدهم/ رویای آرژانتینی و پایان یک اسطوره

  • 10 آذر 1401 - 12:54
جام جهانی در روز یازدهم/ رویای آرژانتینی و پایان یک اسطوره

به گزارش مجله اینترنتی تاه ترینها ، چهارشنبه شب، روز یازدهم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به پایان رسید که تکلیف تیم‌های صعود کننده از گروه‌های C و D مشخص شد و آرژانتین و لهستان از گروه C و فرانسه و استرالیا از گروه D به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند. در ادامه واکنش‌های فضای مجازی به چهار دیدار دیروز (چهارشنبه) را مرور می‌کنیم.

فرانسه دیروز با وجود این که با ترکیبی متفاوت مقابل تونس قرار گرفت اما متحمل شکستی ناباورانه شد و با تک گل خضری به این تیم آفریقایی باخت. صفحه ۴۳۳ طرح زیبایی از خضری، زننده گل تونسی‌ها در این دیدار منتشر کرد. البته این طرح زمانی منتشر شده که هنوز استرالیا به دانمارک گل نزده بود و تونس در بین ۱۶ تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی قرار داشت.

استرالیا در دیداری هم‌زمان با دیدار فرانسه-تونس موفق شد با یک گل دانمارک را شکست دهد تا با وجود شکست سنگین ۴ بر یک در دیدار نخست مقابل فرانسه، با دو پیروزی یک بر صفر مقابل تونس و دانمارک به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. صفحه بلیچر ریپورت به همین دلیل انیمیشنی از آرون موی، بازیکن استرالیا روی کانگرو منتشر کرد که با پرش آن به یک هشتم نهایی رسیده‌اند و این‌طور به صعود جالب این تیم واکنش نشان داد.

هم‌چنین صفحه جام ملت‌های آسیا، پوستری از استرالیایی‌ها منتشر کرد و دومین صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را به کانگروها تبریک گفت. این تیم قبلا در جام جهانی ۲۰۰۶ توانسته بود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

در گروه C، درخشش شزنی درون دروازه لهستان باعث نشد که آرژانتین نتواند این تیم را شکست دهد و آلبی سلسته با ۲ گل یاران لواندوفسکی را از پیش رو برداشت. صفحه فیفا طرحی از آرژانتینی‌ها منتشر کرد و نوشت: “رویای آرژانتین هم‌چنان زنده است.”

هم‌چنین گفت‌وگوی در گوشی لواندوفسکی و مسی در پایان بازی سوژه رسانه‌های مجازی شد.

در دیدار دیگر این گروه، عربستان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب مکزیک شد تا این تیم جام ۲۲ از این رقابت‌ها کنار برود. صفحه جام ملت‌های آسیا نوشت: “ماجراجویی ادامه دارد. فالکون‌های سبز با سری بالا جام جهانی را ترک کردند.”

و در پایان، مگر می‌شود مکزیک در جام جهانی بازی داشته باشد و حرفی از گیلرمو اوچوا، دروازه‌بان اسطوره‌ای این کشور نشود. صفحه بلیچر ریپورت به پایان این اسطوره ۳۷ ساله در جام جهانی واکنش نشان داد و پستی به احترام او منتشر کرد.

منبع

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34802

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.