• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

تیم ملی والیبال نشسته ایران به ترکیه و آلمان دعوت شد

  • 16 خرداد 1401 - 12:43
تیم ملی والیبال نشسته ایران به ترکیه و آلمان دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ترکیه به منظور برپایی اردوی مشترک و بعد از آن حضور در یک تورنمنت بین المللی از تیم ملی والیبال نشسته ایران دعوت کرده است. طبق اعلام ترک ها، این برنامه برای تیرماه پیش بینی شده و قرار است به جز ترکیه و ایران، تیم های مصر و عراق هم در تورنمنت موردنظر شرکت داشته باشند.

دعوتنامه ترکیه هفته گذشته برای تیم ملی والیبال نشسته ایران ارسال شد. این تیم روز گذشته هم از آلمان یک دعوتنامه دریافت کرد. آلمانی ها ملی پوشان والیبال نشسته ایران را به انجام چند دیدار تدارکاتی دعوت کرده اند. در مورد این دعوتنامه هم هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

تیم ملی والیبال نشسته ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می شود. این رقابت ها ماه نوامبر به میزبانی بوسنی و هرزگوین برگزار می شود. دو تیم فینالیست این رقابت ها سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را دریافت خواهند کرد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران مدافع عنوان قهرمانی مسابقات جهانی است. این سال ۲۰۱۸ در مسابقات قهرمانی جهانی که به میزبانی هلند برگزار شد، به عنوان قهرمانی دست یافت و سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23073

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.