• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

تیم ایتالیا با حذف هلند صعود کرد

  • 30 تیر 1401 - 12:43
تیم ایتالیا با حذف هلند صعود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ از چهارشنبه شب ۲۹ تیر در شهر بولونیا ایتالیا آغاز شد که در دومین مسابقه تیم‌های ایتالیا و هلند به مصاف یکدیگر رفتند و میزبان سه بر یک به پیروزی رسید.

لاجوردی پوشان ایتالیا در ست نخست این مسابقه غافلگیر شدند و نتیجه را ۲۵ بر ۲۱ به حریف خود واگذار کردند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۲ هلند را شکست دادند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

ایتالیا تیم میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌ها با ۱۰ برد و دو شکست و قرار گرفتن در رده نخست جدول رده‌بندی مقدماتی به مرحله نهایی راه یافت. هلندی‌ها نیز با ۶ برد و ۶ شکست در رده هشتم جدول مرحله مقدماتی قرار گرفتند و حریف ایتالیا شدند.

در دیگر مسابقه امروز آمریکا سه بر یک برزیل را شکست داد تا به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر مسابقات صعود کند.

پنج‌شنبه شب دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد و تیم‌های فرانسه و ژاپن از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند تا برنده این مسابقه حریف ایتالیا در مرحله نیمه‌نهایی شود.

تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف لهستان می‌رود و برنده این مسابقه حریف آمریکا در دیدار مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.