• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تیم‌های خوراکی!

  • 03 شهریور 1400 - 2:42
تیم‌های خوراکی!

به گزارش ایسنا، بازار نقل و انتقالات امسال زدتر از هر زمان دیگری جان گرفته است. تیم های مدعی و با برنامه می‌دانند که اگر دست نجنبانند، مهره‌های تاثیرگذار، راهی تیم‌های رقیب خواهند شد و در این صورت باید به سراغ بازیکنانی بروند که مشتریان چندانی در باز ندارند.

در هیاهوی تیم‌های صنعتی و دولتی متمول که توانستند مهره‌های کلیدی لیگ بیستم را با قراردادهای نجومی و بعضا بیش از ۱۰ میلیارد تومان جذب کنند، حدود ۱۰ تیم فقط نقش نظاره‌گر دارند و شاهد تغییر و تحولات و حتی به یغما رفتن داشته‌های خود هستند.

انفعال و تجزیه تیم‌های لیگ برتری در شرایطی است که منطق حکم می‌کند آن‌ها از الان به فکر جذب بازیکنان مدنظر خود و پر کردن جای خالی بازیکنان از دست رفته باشند اما همچنان به علت التهاب بسیار زیاد قیمت‌ها، شاهد پرسه زدن این تیم‌ها هستیم که بدون هیچ خریدی مجددا راهی خونه می‌شوند.

* تیم‌هایی که خوراک تیم‌های مدعی را تامین می‌کنند!

نفت مسجد سلیمان، فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، تراکتور، پیکان، پدیده، آلومینیم اراک، هوادار و فجرسپاسی تیم‌هایی هستند که در چند هفته اخیر بیشترین خوراک را به تیم‌های دیگر لیگ داده‌اند و از طرفی وضعیت تیمی این‌ تیم‌ها برای فصل آینده تحت الشعاع قرار گرفته است.

در واقع با توجه به پتانسیل‌های موجود در لیگ ایران و خالی شدن بازار از بازیکنان کلیدی، تیم‌هایی مانند فولاد و تراکتور که حداقل نسبت به سایرین انتظارات بیشتری از آن‌ها می‌رود، چطور قادر به پر کردن جا خالی ستاره‌هایشان خواهند بود؟ به خصوص که تراکتور با این وضعیت باید ۲۰ روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقیب قدرتمند و متمول خود یعنی النصر برود. همچنین فولاد با قهرمانی در جام حذفی، یکی از نمایندگان ایران در آسیاست.

مابقی تیم‌ها هم که در لیگ بیستم توانستند خود را در رتبه‌های میانی جدول حفظ و حداقل از سقوط فرار کنند، نیازمند جذب حداقل هفت یا هشت بازیکن هستند تا ترکیب خود را تکمیل کنند و سپس برای کسب جایگاهی آبرومندانه و فرار از سقوط مبارزه کنند.

آلومینیوم اراک، نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت آبادان و همینطور دو تیم تازه لیگ برتری شده فجر سپاسی و هوادار تیم‌هایی هستند که هنوز مجال خرید نداشته‌اند و در این بازار پر تلاطم، به تماشای تکمیل شدن کادر بازیکنان رقبای خود نشسته‌اند؛ یعنی اینکه اگر این تیم‌ها در فصل آینده برای بقا می‌جنگیدند، نباید تعجب کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.